Creative Strategy a fost tema celei de-a patra zile de conferinte AdRevolution. Invitatii prezenti au prezentat legatura care exista intre departamentele de Strategie si cel de Creatie din cadrul unei agentii de publicitate.
Fara niste insight-uri foarte bune ale oamenilor care se ocupa de partea de strategie a unei campanii, care sa ofere elementele pe baza carora creativii sa poata sa creeze o reclama bine targetata, care sa isi ocupe propriul loc in mintea clientului, munca acestora din urma ar fi foarte mult ingreunata si cu siguranta ca in majoritatea cazurilor, rezultatele ar fi cele care ar avea de suferit. Vorbitorii prezenti la microfon au fost: Dragos Iliescu – Managing Partner D&D Research, Andrei Cohn – Creative Director Cohn&Jansen, Serban Alexandrescu – Creative Director Headvertising, Anca Zamfirescu – Marketing Manager Daedalus Consulting, Sorin Tranca – Senior Copywriter & Partner Friends Advertising si Ionut Padurariu – Managing Partner Trout & Partners.
Ultima zi de conferinte a fost dedicata unui subiect de mare interes si anume Success in Advertising. Speakeri acestei dezbateri au prezentat cateva campanii publicitare de succes. Ei au incercat sa defineasca suucesul in advertising si sa ofere participantilor anumite elemente fara de care o reclama nu se va putea bucura de succes si nu-si va putea indeplini rolul sau primordial, si anume acela de a ’’vinde’’ un anumit produs.
Invitatii acestei zile au fost: Bogdan Naumovici – CEE Regional Creative Director Leo Burnett, Adela Pascu – Secretar General BRD, Panicos Christopoulos – General Manager Synovate Romania, Felix Tataru – Managing Director GMP si Corina Esteller – Group Account Director Saatchi&Saatchi.
In continuarea conferintelor, mai exact pe 20-24 Februarie organizam «Teach Me», care consta in seminarii si workshop-uri adresate doar participantilor recrutati (30 de studenti). «Teach Me» ofera participantilor posibilitatea de a face practica in acest domeniu si de asemenea de a obtine internship-uri sau job-uri full-time sau part-time in acest domeniu prin facilitarea contactului cu persoanele reprezentative din lumea advertising-ului.
Am pornit de la ideea ca foarte multi studenti din ziua de azi se simt atrasi de advertising dar foarte putini dintre acestia stiu exact care sunt indatoririle unei persoane care lucreaza in acest domeniu. Prin conferintele AdRevolution am cautat sa ii ajutam cumva pe ’’fanii’’ acestui domeniu sa se hotarasca daca se potrivesc sau nu in aceasta lume.
{/viewonly}
{mosloadposition user10}