„Clientul faţă în faţă cu consultantul în management. Criză. Comunicare. Etică”
6 iunie 2013
AMCOR (Asociaţia Consultanţilor în Management din România) împreună cu partenerii săi locali (Acces Project Investments, Dal Consulting, Pencraft şi Relians Corp) au deosebita plăcere să vă invite la Conferinţa Regională cu tema “Clientul faţă în faţă cu consultantul în management. Criză. Comunicare. Etică”.
Evenimentul va avea loc pe data de 6 iunie 2013, în cadrul hotelului Unirea din Iaşi (sala Cuza) începând cu ora 9:30.
Conferinţa se adresează practicienilor din domeniul consultanţei în management dar şi partenerilor lor din mediul public şi privat. Prin intermediul acestui eveniment, AMCOR împreună cu partenerii săi îşi propun să celebreze relaţia dintre consultantul în management şi clientul său.
Evenimentul va fi structurat în două părţi: o parte de prezentări şi o sesiune interactivă.
Printre speakerii prezenţi la eveniment se numără dl. Rob Wagenaar, o prezenţă marcantă a comunităţii internaţionale a consultanţilor în management.
Prezentarea dumnealui va pune accent pe trendurile existente la nivel internaţional în domeniul consultanţei în management, dar şi pe modul în care este perceput rolul consultantului de către clientul său, cu accent pe importanţa asigurării unei comunicări eficiente şi a eticii în această relaţie.
Pentru cea de-a doua parte a conferinţei, respectiv sesiunea interactivă, sunt propuse 3 teme de discuţie:
1. ”The house is on fire” – strategii în gestionarea situaţiilor de criză
2. Comunicarea intraorganizaţională şi efectele ei în relaţia cu beneficiarii misiunilor de consultanţă
3. Strategii/metode de gestionare a situaţiilor de încălcare a eticii în relaţia consultant – client
Concluziile sesiunii interactive se vor regăsi în manualul de bune practici „Do & Don’t în gestionarea relaţiei cu clientul”.
Participarea la eveniment este gratuită în limita locurilor disponibile, dar nu se asigură cazarea şi transportul participanţilor.