– Martin Lindstrom: “Get inside the customer’s mind”, pe 2 octombrie la Bucuresti
Martin Lindstrom, cel mai apreciat guru de marketing și branding din lume, vine la București, pentru a susține conferința “Get inside the customer’s mind”. Evenimentul se va desfăşura pe 2 octombrie, la Radisson Blu Hotel.
Obiectivul conferinţei este de a contribui la dezvoltarea creativităţii şi comunicării brandurilor şi se adresează specialiştilor din marketing și comunicare.
Cu o experienţă de peste 20 de ani în acest domeniu, Martin Lindstrom le va împărtăşi participanţilor un tip cu totul special de knowhow bazat pe neuromarketing. Această știință demonstrează vulnerabilitatea consumatorilor în momentul cumpărării unui produs bazată pe reacțiile diferite de la nivelul creierului. El este de părere că brandurile se folosesc de temerile și pasiunile noastre care își au temeiul în fundamentele biologiei.
“A venit vremea pentru următoarea generaţie de branding contextual – arta trimiterii mesajului potrivit către publicul potrivit la momentul potrivit”, declară Martin Lindstrom.
Pe parcursul întregii zile, vor fi dezbătute subiecte despre percepţia brandurilor şi viitorul lor în 2015, marketingul subliminal, modul în care religia şi reclama ne influenţează creierul în luarea deciziilor, brandingul personal şi felul în care este înţeles.
În calitate de consultant al unor companii precum Disney, Pepsi, Philips, Microsoft, Mars, Mercedez-Benz, expertul internaţional în branding a studiat comportamentul cumpărătorilor chiar în propriile lor case pentru a înţelege secretele din minţile acestora. Astfel, el va explica modul în care funcționează viitoarea generație de product placement și care este cea mai potrivită metodă pentru branduri.
MARTIN LINDSTROM – BEST SELLING AUTHOR
Martin Lindstrom este un scriitor apreciat. “Brand Washed”, “Buyology” și “Brand Sense” sunt printre cele mai vândute cărti de marketing. Mai mult, “Buyology” a fost cartea de marketing a anului 2009 în toată lumea.
De asemenea, Martin a scris numeroase articole pentru “Wall Street Journal”, “Financial Times”, “USA Today”, “Newsweek”, “Fast Company”.
Conferinţa este organizată de agenția Brand Emotion şi este susţinută de companiile: BMW, UniCredit Ţiriac Bank, Lenovo, Publica, TNT, Kepi Consult, Ad Production Grup, Scent Link şi de partenerii media: Smark, IQads.ro, INSTITUTE The magazine, Romanian Design Week, Magazinul Progresiv, Decât o revistă, Hit Yourself Consulting şi IAA.
Biletele pentru conferinţa “Get inside the customer’s mind” pot fi achiziţionate online pe platforma //brandemotion.ro/martinlindstrom/#bilete.