Graffiti BBDO şi Dacia au lansat www.bestfest-stepway.ro, un mini-site dedicat B’ESTFEST, festivalul la care Dacia este partener de doi ani.
Cum poti câştiga un bilet la B’ESTFEST? Cât de departe poţi conduce un Sandero Stepway? Dar cât de în siguranţă îţi poţi conduce vedeta preferată de la hotel la scena B’ESTFEST cu un Sandero Stepway? Pentru curioşi răspunsul e rezervat doar pe www.bestfest-stepway.ro.
Cu un design tineresc şi cool, la fel ca publicul căruia i se adresează, site-ul lansează un concurs de imaginaţie şi viteză de reacţie – o experienţă amuzantă şi tonifiantă pentru utilizatori, care vine la pachet cu posibilitatea de a intra în tombola pentru unul dintre cele 100 de bilete oferite ca premii de Dacia.
Tot ce trebuie sa facă utilizatorii pentru a câştiga unul din bilete este să se înscrie în concurs, să-şi aleagă starul preferat şi apoi, într-o cursă amuzantă, să-l conducă în siguranţă cu Sandero Stepway până la scena B’ESTFEST. Toţi cei care termină traseul cu bine şi completează corect formularul de participare sunt eligibili pentru tombola din data de 29 iunie.
“Ne-am dorit o alternativă amuzantă şi creativă la clasicele tombole, care să ofere o experienţă plăcută publicului B’ESTEFEST cu Sandero Stepway. Printr-o joacă frumoasă, am transformat cursa către cele 100 de bilete pe care le oferim, într-una virtuală cu noul Sandero Stepway. Printr-un exerciţiu simplu de imaginaţie, participanţii au ocazia de a se apropia de vedetele lor preferate”, spune Elena Buhuş, Şef Departament Marketing Relaţional, Dacia.
Înscrierile în concurs au început în data de 16 iunie şi vor continua până pe 25 iunie.
Din partea Graffiti BBDO au lucrat la proiect: Ema Prisca (Director de Creaţie), Roxana Panaitescu (Group Creative Director), Paul Goţi (Senior Art Director), Cosmin Baba (Copywriter) şi Iulia Paraschiv (Account Manager), iar din partea Dacia: Elena Buhuş (Şef Departament Marketing Relaţional) şi Ruxandra Dragomirescu (Responsabil Marketing Relaţional).
{mosloadposition user10}