Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Concursul «Iesi (d)in tipar!» si-a desemnat castigatorii

Agentiile Griffon & Swans, Creativ Pro Design, LiteBox, Spotlight si Aliria Studios sunt castigatoarele concursului de machete neconventionale “Iesi (d)in tipar !”, organizat de Business Standard si IQads.

Cele cinci machete castigatoare vor fi publicate in saptamana 5-9 octombrie in pagina Media & Comunicare a cotidianului Business Standard, pe www.standard.ro si pe www.iqads.ro.

Marele castigator al concursului este agentia Griffon & Swans, care a obtinut cel mai mare numar de puncte, urmata indeaproape de Creativ Pro Design si LiteBox.

«Business Standard a demonstrat ca se poate iesi (d)in tipar, atat prin continutul sau editorial, cat si prin layout, asa ca am vrut sa-i provocam si pe altii s-o faca. Creativitatea n-ar trebui stavilita de formate, asa ca ne-am propus sa dam agentiilor de publicitate ocazia de a-si demonstra potentialul creativ. A fost, fara indoiala, o provocare, dar rezultatele ne fac sa credem ca acest concurs va deveni doar prima editie a unei competitii cu care vom reveni», spune Ruxandra Predescu, Director Marketing, Business Standard.

Concursul de machete necovonventionale “Iesi (d)in tipar!” s-a desfasurat in perioada 7 septembrie – 1 octombrie. 30 de agentii de publicitate au “iesit (d)in tipar” si si-au inscris machetele de autopromovare in competitie. In perioada 28 – 30 septembrie, juriul, format din toti participantii, a votat cele mai creative si neconventionale executii. Fiecare agentie participanta a acordat rating-uri in intervalul 1 (minim) – 5 (maxim) pentru fiecare executie din concurs, mai putin propria macheta.

Promovarea concursului a inceput din perioada festivalului de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads in perioada 31 august – 6 septembrie. Cotidianul de afaceri Business Standard a publicat o serie de machete neconventionale prin care a promovat competitia, invitand agentiile romanesti de advertising sa iasa, la propriu, din si in tipar.

Toate machetele inscrise in concurs pot fi vizualizate la //standard.money.ro/concurs_iesi_din_tipar

 Bucuresti, 05.10.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.