Concursul EcoPaparazzi, editia lunii februarie, si-a desemnat castigatorii. 40 de lucrari s-au intrecut pentru a obtine cel mai mare numar de voturi din concurs si pentru a castiga premiile puse in joc: un aparat foto digital si MP3 playere. Participantii s-au inscris cu fotografii sau filme in care surprindeau felul in care semenii lor respecta – sau neglijeaza – mediul inconjurator. Lucrarile au dat exemple de actiuni de ecologizare sau curatare, de colturi de natura neatinse de influenta nociva a gunoaielor, dar si de deseuri aruncate contrar normelor. Castigatorii au fost desemnati in functie de numarul de voturi primite. Concursul este gazduit de portalul de comunicare www.ecopaparazzi.ro, dezvoltat in colaborare cu Trilulilu.ro si cu sprijinul UPC Romania si al Asociatiei Environ. In luna martie, EcoPaparazzi va insoti la drum caravana Guerilla Verde, pentru a transmite un mesaj de rasponsabilitate fata de mediu elevilor si studentilor din orasele Bucuresti, Timisoara, Cluj si Constanta.
Concursul EcoPaparazzi s-a desfasurat pe www.ecopaparazzi.ro, platforma dezvoltata in colaborare cu Trilulilu.ro si cu sprijinul UPC Romania si al Asociatiei Environ, intre 1 si 28 februarie 2011. Au putut participa persoane de orice varsta si din orice localitate, care au dorit sa atraga atentia asupra felului in care este protejat – sau nu – mediul inconjurator in comunitatea lor.
Lucrarile lor au dorit sa fie un exemplu de actiuni utile ce pot fi intreprinse de oricine pentru a proteja planeta; de asemeni, o serie de fotografii inscrise in concurs a incercat sa sublinieze frumusetea, dar si fragilitatea acelor colturi de natura in care inca nu se simte influenta nefasta a deseurilor. Pe de alta parte, alti participanti au dorit sa traga un semnal de alarma asupra gunoaielor care sufoca locurile de joaca si spatiile verzi.
Toate lucrarile inscrise in concurs au putut fi votate pana pe data de 7 martie 2011, iar castigatorii au fost desemnati in functie de numarul de voturi primite.
Castigatorii concursului lunii februarie sunt:
Premiul I (Aparat foto digital): Bogdan Radu Visan, judetul Mehedinti, pentru lucrarea „Verdele acoperit de deseuri”
Premiul II (Player multimedia 2 GB): Iuliana Hainarosie, judetul Vrancea, pentru lucrarea „Peisaj montan”
Premiul III (MP3 Player clipper 2GB): Mihai Cucu, judetul Dolj, pentru lucrarea „Pamantul acoperit de plastic”
In luna martie, EcoPaparazzi a pornit la drum alaturi de caravana Guerilla Verde, pentru a duce un mesaj de responsabilitate fata de mediu catre elevii si studentii din orasele de pe traseul caravanei: Bucuresti, Timisoara, Cluj si Constanta. Bineinteles, sunt asteptati si participanti din celelalte orase ale tarii, ca si la editiile anterioare.
Editia lunii martie a debutat pe data de 1 martie si se va incheia pe 31 martie, iar castigatorii vor fi desemnati pe 8 aprilie. Pentru a fi in acord cu perioada in care se desfasoara, tematica acestei editii este Eco de primavara. In acest sens sunt asteptate in concurs lucrari care sa sublinieze felul in care putem interveni in favoarea mediului in acest sezon (lucrari de curatare, insamantari, plantari etc). Premiile vor consta in aparate de fotografiat digitale, MP3 Playere si certifiate ECDL.
“EcoPaparazzi.ro isi propune sa devina locul in care noi toti putem aduce marturii ale indiferentei fata de mediu, pentru dezvoltarea spiritului civic. Doritorii pot incarca fotografii si filme la adresa www.ecopaparazzi.ro si pot discuta intre ei. Se urmareste activarea comunitatii eco in spatiul online, datorita posibilitatilor extinse pe care acesta le ofera pentru promovarea unui mesaj responsabil fata de mediul inconjurator.” spune Nicoleta Talpes, Managing Partner Media Image Factory, initiator Ecopaparazzi.
EcoPaparazzi este un proiect al agentiei Media Image Factory. EcoPaparazzi isi propune sa devina o prezenta online permanenta. Concursul EcoPaparazzi.ro se va desfasura lunar, iar platforma va deveni un loc in care toti cei interesati de protectia mediului pot atrage atentia asupra problemelor pe care le sesizeaza in comunitatile lor. Aici pot interactiona, creand o comunitate cu o voce puternica – o comunitate care, treptat, sa poata provoca autoritatile la depistarea celor mai eficiente solutii pentru a trata problemele de mediu.