“Drum catre Golden Drum” si-a desemnat castigatorii
Tema a fost „Turismul responsabil” iar marele premiu consta in participarea la Festivalul Golden Drum
Graffiti BBDO in parteneriat cu Scandia, liderul pietei romanesti de conserve de carne si pate, a desemnat cei trei castigatori ai editiei din acest an a concursului de creatie publicitara „Drum catre Golden Drum”.
Concurentii au avut ca tema turismul responsabil. Pe locul intai s-a plasat Ana Maria Taralunga (20 de ani), studenta in anul III la Facultatea de Litere din Bucuresti, sectia Comunicare si Relatii Publice. Propunerile creative ale Anei Maria au fost grupate in campania intitulata „Sa recuperam naturaletea naturii”. Premiul care ii revine concurentei clasate pe primul loc consta in participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum (Portoroz, Slovenia, 1-6 octombrie 2006). Graffiti BBDO impreuna cu Scandia vor acoperi costurile de calatorie iar accesul la festival (seminarii si gala de decernare a premiilor) va fi asigurat de organizatorii Golden Drum. In plus, Ana Maria Taralunga poate a efectua o luna de practica in agentia Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuarii colaborarii.
Castigatorii locurilor 2 si 3 sunt Ioan Alexandru Murg (21 de ani) si respectiv Alexandra Bogdan (23 de ani). El este student in anul III la Facultatea de Stiinte ale Comunicarii si Relatii Publice din cadrul Universitatii Ecologice din Bucuresti, in timp ce ea este in anul IV la Universitatea de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu din Bucuresti. Ambii concurenti primesc ca premiu o luna de practica la Graffiti BBDO si ar putea deveni membri ai echipei dupa o confirmare ulterioara.
Editia din acest an a concursului, cea de-a patra, s-a desfasurat in perioada 25 iunie – 31 iulie 2006 si s-a adresat tinerilor sub 26 de ani care nu lucreaza in publicitate. Juriul a fost compus din: Bogdan Mirica – Director de Creatie Graffiti BBDO si Presedinte al juriului, Sorin Psatta – Director de Strategie si Cercetare Graffiti BBDO, Sorin Bozdog – Director Comercial Scandia si Gabriela Marculet – Director Marketing Scandia. Membrii juriului au notat propunerile dupa criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia si de relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat in brief. Conceptele creative ale celor trei castigatori vor fi facute publice pe site-urile www.graffiti.bbdo.ro si www.scandia.ro.
Partenerul agentiei Graffiti BBDO la editia din acest an a concursului a fost Scandia Romana SA, lider national pe piata de conserve de carne si pate. |n prezent, compania are peste 750 de angajati si produce diferite sortimente de conserve, impartite in patru categorii: pate (Pate Poiana, Pate Sibiu, Pate Bucegi, Pate Sibiel), conserve de carne (Carne Sibiu, Carne Bucegi etc.), crenvursti (Cardinali) si mâncaruri traditionale romanesti (ciorba de burta, sarmale, costita cu fasole, cârnaciori cu fasole, gulas de vita, de porc etc). Alte marci sub care se vând produsele fabricii sunt Aro, Clever, Nr. 1, Bravour, Profi, Sarto, Carpati, Marasasesti, CBA, La Grande Famiglia, Novac, Sor, Porto Roman, Etti, Novatim. Aceste marci apartin diverselor retele internationale de magazine care au investit in Romania, distribuitorilor sau retailerilor parteneri Scandia.
{mosloadposition user10}