Faurit in Romania
S-a afirmat ca Dracula reprezinta imaginea Romaniei si ca aceasta imagine poate lucra in favoarea noastra daca este controlata. Cum ar trebui controlata aceasta imagine ? Cum am putea transforma acest personaj negativ intr-un atribut pozitiv al Romaniei?
Spune-ne parerea ta si te premiem cu un produs Lamonza. Trimite un mail pana pe 1 mai la cnsc@public-relations.ro si urmareste site-ul pentru a afla daca ai castigat!
Persoana de contact:
Adriana Lungu
adriana@public-relations.ro
www.public-relations.ro
Bucuresti, 20.04.2006
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Zaga Brand, cea mai bună agenție PR Boutique din România în 2024
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dall...
Strălucitoare. Încrezătorare. Naturală: Campania de Sărbători BOSS 2024
Pentru mai mult de un sfert dintre copiii din mediul rural familia nu își permite să le cumpere îmbr...
David Popovici, Amalia Enache și Mihai Morar au dat startul lucrărilor pentru casa celor 11 copii cu...
Vegeta susține tinerii pasionați de gust bun
Diesel dezvăluie campania Holiday 2024
“#GOGRAND” - Spotul publicitar al campaniei de lansare pentru Noul Opel Grandland filmat în România