Bianca Drăgușanu, Nicoleta Luciu și Oana Zăvoranu ocupă primele locuri în topul celor mai mediatizate vedete feminine în presa scrisă, potrivit mediaTRUST România, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de monitorizare.
Top 10 celebrități
După o lună în care a ocupat locul doi, Bianca Drăgușanu revine pe prima poziție în topul celor mai mediatizate vedete feminie în presa scrisă, în intervalul 15 octombrie – 14 noiembrie. Aparițiile ei sunt legate în mare parte de participarea la show-ul ”Dansez pentru tine”. Un alt subiect de interes ce o are ca protagonistă, este împăcarea cu fobalistul Petrolului, Adrian Cristea. Toate acestea i-au adus vedetei 93 de apariții.
Nicoleta Luciu ocupă locul doi în topul mediaTRUST, la o diferență mică de Bianca Drăgușanu, cu 92 de apariții. Principalele materiale in care vedeta a apărut au facut referire la scandalul legat de soțul ei, Zsolt Csergo și la participarea în cadrul show-ului „Dansez pentru tine”. Numele Nicoletei a mai fost menționat și în articole care îl au ca protagonist pe medicul estetician Abu Bakr Naser.
Pe locul trei o găsim pe Oana Zăvoranu, care a înregistrat în perioada 15 octombrie – 14 noiembrie, 76 de apariții în presa scrisă. Scandalul mediatic dintre Oana și Corneliu Vadim Tudor, declarațiile acide ale vedetei, precum şi scandalul Mariei Zăvoranu sunt doar câteva din subiectele ziarelor ce au făcut posibile urcarea acesteia pe locul trei în clasamentul realizat de mediaTRUST.
Loredana Groza apare pe locul patru în topul celebrităţilor feminine, cu 70 de mențiuni, legate în mare măsură de prezenţa ei în juriul „Vocea României” şi de diferite proiecte în care aceasta este implicată. Monica Gabor revine în topul din luna aceasta cu 61 de menţiuni. Relaţia acesteia cu Mr. Pink, apariţiile în fotografii alături de copiii lui Michael Jackson au făcut posibilă prezenţa acesteia în top.
Nr |
Barbati |
Femei |
|||
Celebritate |
Aparitii in media |
Celebritate |
Aparitii in media |
||
1 |
Gigi Becali |
677 |
Bianca Dragusanu |
93 |
|
2 |
Dan Diaconescu |
281 |
Nicoleta Luciu |
92 |
|
3 |
Laurentiu Reghecampf |
275 |
Oana Zavoranu |
76 |
|
4 |
Victor Piturca |
265 |
Loredana Groza |
70 |
|
5 |
George Copos |
185 |
Monica Gabor |
61 |
|
6 |
Ciprian Marica |
129 |
Andreea Marin |
60 |
|
7 |
Adrian Mutu |
119 |
Andreea Raicu |
53 |
|
8 |
Arpad Paszkany |
107 |
Laura Cosoi |
44 |
|
9 |
Mitica Dragomir |
102 |
Anamaria Prodan |
44 |
|
10 |
Cristi Borcea |
96 |
Anda Adam |
39 |
|
11 |
|
|
Delia Matache |
39 |
|
|
|
|
|
|
În clasamentul celebrităților masculine, omul de afaceri Gigi Becali revine pe prima poziție în perioada 15 octombrie – 14 noiembrie cu 677 de mențiuni. Dan Diaconescu a pierdut prima poziție în defavoarea lui Gigi Becali, înregistrând în această perioadă, 281 de mențiuni. Locul trei este ocupat de Laurentiu Reghecampf cu 275 de apariții.
Celebrităţi pe coperte
Gigi Becali revine pe prima poziție și în topul aparițiilor de copertă, cu 95 de mențiuni, urmat de controversatul Dan Diaconescu, cu 38 de apriții.
Locul trei în acest clasament este ocupat de antrenorul echipei naționale, Victor Pițurcă, cu 30 de apariții.
Nr |
Celebritate |
Aparitii pe coperte |
1 |
Gigi Becali |
95 |
2 |
Dan Diaconescu |
38 |
3 |
Victor Piturca |
30 |
4 |
Nicoleta Luciu |
23 |
5 |
George Copos |
21 |
6 |
Laurentiu Reghecampf |
18 |
7 |
Bianca Dragusanu |
16 |
8 |
Ciprian Marica |
15 |
9 |
Arpad Paszkany |
14 |
10 |
Cristi Borcea |
14 |
11 |
Radu Mazare |
13 |
12 |
Monica Gabor |
11 |
13 |
Oana Zavoranu |
11 |
14 |
Adrian Mutu |
11 |
15 |
Zsolt Csergo |
11 |
16 |
Silviu Prigoana |
10 |
17 |
Stefan Banica Jr. |
9 |
18 |
Ionut Ovidiu Sabau |
9 |
19 |
Ioan Andone |
9 |
20 |
Iuliu Mureşan |
8 |
21 |
Mitica Dragomir |
7 |
22 |
Mircea Sandu |
7 |
23 |
Daniela Crudu |
7 |
24 |
Gica Hagi |
7 |
Valoarea echivalentă de publicitate (AVE)
Valoarea echivalentă de publicitate este unul dintre indicii mediaTRUST, care reflectă eficacitatea informaţiilor analizate. Cu cât este mai mare mărimea unui articol despre o companie/persoană într-un ziar anume și cu atât mai mult costă publicitatea într-un ziar – cu atât mai mare este valoarea echivalentă de publicitate pentru cuvântul cheie monitorizat. Valoarea echivalentă de publicitate în presă este un indice care reflectă o sumă de bani care ar fi trebuit să fie cheltuită pentru plasarea unei reclame de aceeaşi mărime (în centimetri pătraţi).
Nr |
Celebritate |
AVE (in euro) |
1 |
Gigi Becali |
2.343.500 |
2 |
Laurentiu Reghecampf |
1.291.606 |
3 |
Victor Piturca |
1.152.354 |
4 |
Nicoleta Luciu |
731.746 |
5 |
George Copos |
715.195 |
6 |
Dan Diaconescu |
693.942 |
7 |
Ciprian Marica |
613.960 |
8 |
Bianca Dragusanu |
595.622 |
9 |
Cristi Borcea |
511.181 |
10 |
Adrian Mutu |
444.083 |
11 |
Arpad Paszkany |
386.058 |
12 |
Mitica Dragomir |
327.260 |
13 |
Andreea Marin |
316.685 |
14 |
Monica Gabor |
291.232 |
15 |
Andreea Raicu |
266.180 |
16 |
Loredana Groza |
254.095 |
17 |
Laura Cosoi |
251.427 |
18 |
Anamaria Prodan |
218.708 |
19 |
Oana Zavoranu |
199.932 |
20 |
Delia Matache |
189.671 |
21 |
Anda Adam |
159.992 |
|
|
|
Despre raport
Raportul mediaTRUST analizează gradul de popularitate al celebrităților româneşti, pe baza expuneriilor în presă.Cercetarea oferă, de asemenea, date privind valoarea echivalentă de publicitate (unul dintre indicii care reflect eficacitatea informaţiilor analizate) a fiecărei celebrități din presă. Analiza a luat în considerare peste 400 de publicaţii tipărite care au apărut între 15 octombrie şi 14 noiembrie 2012, monitorizate de mediaTRUST.
{mosloadposition user9}