SmartPoint reprezintă reţeaua în România
18 agenţii de comunicare independente, recomandate de presa naţională, îşi reunesc eforturile pentru a deveni una dintre cele mai importante reţele de PR din lume
ComUnity.pro, reţea formată din agenţii independente de PR, având ca punct comun specializarea în comunicare strategică pentru pieţele hi-tech, îşi deschide oficial activitatea odată cu primul consiliu de la Bruxelles. Proiectul a fost lansat neoficial în septembrie 2009, răspunzând nevoilor de comunicare ale unei asociaţii europene de tehnologie (FTTH: Fiber to the Home Council Europe) şi acum, la un an de activitate, reţeaua este reprezentată în 19 ţări de către 18 agenţii, implementând proiecte cu rezultate notabile pentru o serie de clienţi internaţionali.
Noua reţea de comunicare se diferenţiază printr-o metodă unică de recrutare a agenţiilor membre. Toate agenţiile afiliate ComUnity.pro au fost selectate pe baza recomandărilor presei naţionale din fiecare ţară.
“Presa locală este fără îndoială cea mai neutră instanţă în aprecierea agenţiilor,” explică Marc Henri De Bruyne, managing partner Vademecom, agenţia fondatoare şi reprezentanta pentru Benelux a ComUnity.pro. “Mai bine decât oricine altcineva, jurnaliştii pot spune care agenţie de PR oferă informaţii relevante şi de impact, dar şi relaţii bune de colaborare.”
“Pentru SmartPoint, avantajele afilierii la ComUnity.pro ţin în primul rând de schimbul de experienţă şi de accesul la proiecte internaţionale. Cu agenţii partenere în regiunea EMEA şi o platformă comună de comunicare, reţeaua partajează know-how-ul fiecărei agenţii astfel încât orice proiect internaţional poate fi implementat rapid la nivel local,” a declarat Anamaria Putinică, PR Director SmartPoint.
O altă caracteristică diferită a ComUnity.pro este operarea pe baza principiului “plata pe măsura rezultatelor”: toţi partenerii reţelei oferă preţuri transparente pentru acţiuni reale cu rezultate, nu pentru sugestii, acţiuni nereuşite sau planuri fără implementare. Din raţiuni de eficienţă, reţeaua este coordonată dintr-un singur punct de contact, astfel încât clienţii îşi pot concentra efortul în activităţile proprii. Nu în ultimul rând, agenţiile afiliate ComUnity.pro sunt companii mijlocii în care “şeful” rămâne pe teren, evitând posibila birocraţie întâlnită în unele corporaţii. Astfel, este asigurată spontaneitatea şi viteza de reacţie necesare implementării proiectelor internaţionale.
“Ne dorim să convingem cât mai multe companii internaţionale care derulează proiecte complexe să opteze pentru o comunicare coerentă prin intermediul ComUnity.pro care oferă un avantaj major: implementarea rapidă a oricărui proiect de comunicare la nivel internaţional,” adaugă Marc Henri De Bruyne.
ComUnity.pro recrutează în prezent parteneri în America de Nord şi Sud, Asia, regiunea Pacific şi Africa.
Despre ComUnity.pro
ComUnity.pro este o reţea internaţională de comunicare cuprinzând agenţii de PR independente. Reţeaua este specializată în comunicarea strategică pentru pieţele hi-tech şi oferă servicii complete pentru toate sectoarele economice majore. Profesionalismul fiecărei agenţii garantează implementarea rapidă şi eficientă a oricărui tip de campanie de comunicare: consultanţă strategică, coaching, relaţii media, copywriting, organizare de evenimente, comunicare digitală, PR 2.0. Community.pro acoperă prin agenţiile afiliate: Austria, Belgia, Croaţia, Elveţia, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Luxemburg, Marea Britanie, Olanda, Orientul Mijlociu, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Spania, Ţările Scandinave şi Ungaria. www.comunity.pro.
{mosloadposition user9}