Sub umbrela “All about visual communication”, un concept unic în România, îţi punem la dispoziţie două conferinţe tematice în care poţi să accesezi informaţii de ultimă oră de la cei mai buni specialişti la nivel mondial, care vin la Bucureşti să dea ora exactă în materie de comunicare vizuală şi tipar digital pe textile.
Pe 10 octombrie 2019, începând cu ora 11:00, în pavilionul B1 din centrul expoziţional Romexpo – Bucureşti are loc PrintTex 2019, conferinţa dedicată printului digital pe textile. Vezi agenda*, înscrie-te la conferinţă şi vei afla informaţii de ultimă oră de la cei mai buni speakeri ai momentului în domeniul printului digital pe textile:
• Mark Jarvis, Managing Director WTiN, va prezenta tendinţele imprimării digitale pe textile în 2020
• Massimiliano Celeri, Business Development Manager Efi Reggiani, va fi speaker pe tema “Digitalizare şi multiple opţiuni de imprimare pentru design vestimentar şi design interior”
• Karl Gruber, Sales Manager SIOEN Industries, va fi speaker pe tema “Viitorul textilelor tehnice”
• Mirela Trăistaru, artist vizual, va dezbate tema “Provocările designerilor vestimentari şi de interior vs. evoluţiile tehnologice în printul digital pe textile, din perspectiva unui designer”
• Olivia Jippa, Marketing Manager Verla, va prezenta beneficiile tehnologiei printului digital pe textile
• Ruxandra Chivu, Interior designer, reprezentant UnArte, departamentul Design Textil şi Arta Textilă este speaker pe tema Designul de textile, de la concept până la producţie
• Andra Dănăilă, General Manager Update Advertising, este speaker pe tema “Hiper-personalizarea, noul trend al generaţiei Millennials”
• Ioan Bălaşa, Director General Mons Medius, va dezbate tema “Imprimarea digitală şi tăierea textilelor, de la prototipare la Industria 4.0”
• Bogdan Vasilescu, General Manager Grup Transilvae, va fi speaker pe tema “Tipărirea digitală şi potenţialul de finisare”
Conferinţa PrintTex 2019 este unul dintre evenimentele tematice ale PRINT&SIGN, târgul de tipar digital pentru Europa de Sud-Est (9-12 octombrie, la Romexpo) organizat de EUROEXPO Fairs.
Pe 11 octombrie, începând cu ora 13:00, te aşteptăm în pavilionul B1 de la Romexpo la Conferinţa Digital Signage, evenimentul în cadrul căruia afli cum poţi pune în valoare brandul tău cu ajutorul afişajului digital, pentru a crea customer engagement!
Vei avea numai de câştigat, pentru că te vei întâlni cu Dio Boacă (Director General Phoenix Media), de la care vei afla cum a evoluat industria afişajului digital, cu Marius Patroi (General Manager Spectro:o) şi George Năstase (Carrefour Romania) – care îţi vor prezenta propriul studiu de caz şi vei afla cum poate fi integrat digital media signage-ul în afacerea ta. Nu în ultimul rând, Alex Baker (fondator RetailX) va face o trecere în revistă a celor mai bune practici şi eşecuri în ţările nordice şi în întreaga lume. Vezi aici agenda completă* şi înscrie-te online, pentru a nu rata întâlnirea cu profesioniştii industriei.
Conferinţa Digital Signage este evenimentul tematic al DIGITAL SIGNAGE Show, singura expoziţie dedicată display-urilor digitale şi tehnologiilor interactive, care se desfăşoară între 9 şi 12 octombrie în pavilionul B1 de la Romexpo. Mai multe detalii, aici.
* Agendele conferinţelor sunt în curs de actualizare.
Despre EUROEXPO Fairs
EUROEXPO Fairs este organizatorul celor mai mari târguri de business din România. Cu o experienţă de peste 15 ani în organizarea de târguri şi expoziţii noi, compania a înregistrat un trend ascendent şi a reuşit să crească anual atât numărul expozanţilor, cât şi pe cel al vizitatorilor. Prin intermediul târgurilor organizate (Metal Show, Baby Boom Show – ediţiile de primăvară şi toamnă, PRINT&SIGN, Corporate Gifts Show, Pack Show, Expo Plast, Cleaning Show, Textile Technology Show, Expo Shop, Digital Signage Show), compania a realizat o platformă profesională de comunicare între reprezentanţi ai mii de companii din România şi din străinătate, poziţionând compania în vârful clasamentului celor mai buni organizatori de evenimente.
Târgurile şi expoziţiile EUROEXPO oferă cadrul propice pentru interacţionare, evenimente conexe informative şi proiecte menite să impulsioneze dezvoltarea economică.
Din mai 2019, EUROEXPO Fairs deţine şi propria publicaţie online de specialitate pentru industriile packaging şi food, Pack&Food News.