Arlette Bouzon
Editura Tritonic
Sau, as zice eu, Ce zici in caz de… Doamne fereste?
Ei bine, cele putin peste 300 de pagini scrise marunt trateaza in mod detaliat chestiunea (pentru unii problema) comunicarii in situatii de criza.
Cine isi doreste sa ajunga intr-o situatie de criza? Nimeni, desigur. Se iau tot felul de masuri preventive, dar uneori inevitabilul se produce. Ce facem in acest caz?
Structurata in doua parti, fiecare cu concluziile proprii si cu o concluzie generala la final, lucrarea Arlettei Bouzon vorbeste despre organizatiile creatoare, despre inovatie, despre risc si controlul acestuia in cadrul institutiilor.
Precizarea din debutul introducerii este elocventa pentru lucrare: "Cooperarea intre actorii implicati intr-un proiect este o necesitate. Acest lucru nu este totusi evident si constituie o problema recurenta si un obiectiv mereu amenintat.
Locul comunicarii in procesul de concepere apare ca determinant chiar daca ii sunt consacrate putine lucrari." (p. 10).
O carte complexa, cu multiple trimiteri, cu perspective, cu idei pentru companii.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti parerea dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}