Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Comunicarea in situatii de criza

Arlette Bouzon
Editura Tritonic

Sau, as zice eu, Ce zici in caz de… Doamne fereste?

Ei bine, cele putin peste 300 de pagini scrise marunt trateaza in mod detaliat chestiunea (pentru unii problema) comunicarii in situatii de criza.

Cine isi doreste sa ajunga intr-o situatie de criza? Nimeni, desigur. Se iau tot felul de masuri preventive, dar uneori inevitabilul se produce. Ce facem in acest caz?

Structurata in doua parti, fiecare cu concluziile proprii si cu o concluzie generala la final, lucrarea Arlettei Bouzon vorbeste despre organizatiile creatoare, despre inovatie, despre risc si controlul acestuia in cadrul institutiilor.

Precizarea din debutul introducerii este elocventa pentru lucrare: "Cooperarea intre actorii implicati intr-un proiect este o necesitate. Acest lucru nu este totusi evident si constituie o problema recurenta si un obiectiv mereu amenintat.

Locul comunicarii in procesul de concepere apare ca determinant chiar daca ii sunt consacrate putine lucrari." (p. 10).

O carte complexa, cu multiple trimiteri, cu perspective, cu idei pentru companii.

Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti parerea dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.