Clienţii Flanco în realitatea interactivă cu produsele şi personalul Flanco
Flanco, un jucător dinamic şi avangardist în piaţa de retail electro-IT, este în plin avânt, atât din punct de vedere strategic, cât şi creativ. Într-o piaţă competitivă, în care produsele, magazinele, preţurile nu mai constituie factori diferenţiatori majori, Flanco s-a concentrat pe alegerea riguroasă a celor mai buni parteneri în toate domeniile conexe business-ului de electro-IT. În domeniul comunicării strategice, Flanco a ales să colaboreze cu agenția 23, în cadrul unui parteneriat de viitor. Echipa agenţiei 23 Communication Ideas are aceleaşi atribute ca şi echipa Flanco: este tânără, dinamică, cu idei inovatoare, dar şi cu tradiţie în publicitate pe segmentul de retail electro-IT.
„După un proces de selecţie elaborat şi echilibrat, care s-a desfăşurat pe parcursul întregii veri 2012, am ales să fim partenerii unei echipe strategice, puternice și competente, care crede cu tărie în aceleași valori ca şi Flanco: inovaţie, performanţă, spirit de echipă şi atitudine de învingători.”, declară Violeta Luca, CEO Flanco.
Strategia pe termen lung în viziunea Flanco implică un amplu plan de comunicare și de poziționare a brandului Flanco pe piața retail-ului de electronice, electrocasnice și IT. Prima campanie Flanco sub semnătura agenţiei 23 Communication Ideas a debutat pe 7 noiembrie, sub sloganul „Flanco. Mereu peste așteptări” şi se va desfășura pe TV, în mediul online, în magazine, dar şi în alte medii. Campania este ancorată în realitatea imediată în care trăiesc şi respiră clienţii Flanco. Campania este centrată pe întâmplări reale desfășurate în magazinele Flanco, în care mulți clienți au fost surprinși și filmați cu camere ascunse, iar imaginile din campanie își propun să ilustreze surprizele pe care Flanco promite să le realizeze în toate magazinele sale, în mod consecvent, pentru a-i surprinde plăcut pe toţi vizitatorii.
„Într-o piață în care ofertele, prețurile, gama de produse, numărul de magazine și răspândirea teritorială sunt cam la egalitate, experiența de cumpărare și surprizele plăcute care te așteaptă la Flanco sunt cele care pot face diferența.”, a declarat Bogdan Naumovici, Managing Partner 23 Communication Ideas.
„Relaţia de lungă durată pe care o construim cu clienţii Flanco se bazează pe interactivitate, atât cu produsele pe care le pot testa în magazine, cât şi cu personalul nostru de specialitate. Alegerea de a ne construi strategia de comunicare implicând activ clienţii noştri a venit firesc, graţie spiritului Flanco, orientat către nevoile acestora.”, a adăugat Violeta Luca, CEO Flanco.
Urmăriţi primele două spoturi ale campaniei „Flanco. Mereu peste aşteptări”: