Andy Green
Editura Polirom
Sunt multi cei ce vorbesc dar putini cei ce stiu sa comunice cu adevarat. La fel stau lucrurile si in cadrul companiilor: sunt unele ce comunica foarte eficient si altele care isi irosesc mari bugete de comunicare fara niciun rezultat.
Andy Green ne propune o seama de elemente de teorie dar si practice care sa ne ajute in cadrul activitatilor de relatii publice. Citind Cuvantul inainte al lucrarii (care ii apartine lui Anne gregory) aflam urmatoarele: "Cartea se axeaza pe ceea ce am putea numi o stiinta si o arta mai putin stricte ale relatiilor publice. (…) Lucrarea se adreseaza practicienilor din domeniul relatiilor publice , analizand convingerile si valorile pe care acestia le adopta, precum si modul lor de gandire. (…) De asemenea se acorda atentie contextului in care actioneaza locutorii si rolulu acestuia in eficienta muncii lor. Cred ca numai Andy Green putea sa incheie cu un capitol in care sa puna alturi de Iisus Hristos un individ obsedat de computere, dar eu nu as renunta la acest final!" (p. 13).
Lucrarea este de fapt una foarte bine si atent structurata, informatiile oferite fiind extrem de utile tuturor comunicatorilor. La final exista si o Scurta retrospectiva ce reuseste ca in cateva randuri sa sintetizeze continutul tuturor capitolelor. O carte ce merita sa se afle in biblioteca PR-ilor – si o carte pe care o rasfoiesti atunci cand vrei sa ai o comunicare eficienta in relatiile publice.
Cuprins: Coeficientul comunicational si marca proprie • Cistigarea increderii • Crearea paradigmelor si arta manipularii • Platformele de brand • Folosirea metodelor de convingere • Forta comunicarii orale • Accesul nelimitat si excesul de informatii • Dinamica retelelor sociale • Forta parteneriatului • Strategiile de dezvoltare a retelelor sociale
Va invitam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}