Adela Rogojinaru
Tritonic Publishing Group
Globalizare – iata un termen auzit de aproape orice persoana de pe glob, o notiune prin care se poate caracteriza societatea contemporana.
Relatiile publice si comunicarea pot fi abordate in raport cu globalizarea – si exact acest lucru se intampla in lucrarea aparuta la Tritonic Comunicare, relatii publice si globalizare. In fapt, cartea este un demers interdisciplinar – pe coperta 4 precizandu-se ca aceasta "carte s-a construit din multiple ipoteze, analize, temeri si aspiratii identitare. O carte a dialogurilor de idei, diversa, interculturala, incitanta.". Lucrarea contine mai multe materiale, apartinand unor autori diferiti, pe teme interesante si relevante pentru specialisti, structurare in doua parti: relatii publice, cultura si identitate. reprezentari ale identitatii culturale, ambele precedate de o prefata cu unele articole interesante
Comunicare, relatii publice si globalizare se constituie asadar intr-un nou volum cu numeroase abordari si idei prezentate in mod interesant, cu informatii utile si perspective noi, cu materiale care ofera o analiza ampla si poate ajuta cititorul sa obtina o viziune de ansamblu. O lucrare recomandata asadar multora, specialistilor si celor ce doresc sa profeseze in sau sunt interesati de aceste domenii – comunicare si relatii publice.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}