Gecad Technologies, compania care produce soluţiile de mesagerie electronică AXIGEN, şi TOPEX, producător român de echipamente de telecomunicaţii, anunţă astăzi lansarea soluţiei integrate de comunicaţii TOPEX-AXIGEN E-voice Center.
Această soluţie reprezintă materializarea unui parteneriat strategic pe care cele două companii l-au încheiat recent cu obiectivul de a aduce pe piaţa autohtonă dar şi pe cea internaţională noi soluţii de comunicaţii integrate destinate companiilor din diverse domenii economice, cât şi furnizorilor de servicii Internet (ISP – Internet Service Providers). TOPEX-AXIGEN E-Voice Center este în acelaşi timp o centrală telefonică IP şi un server de email ce asigură traficul de voce şi de mesaje electronice utilizând în mod eficient aceeaşi infrastructură IT şi aceleaşi resurse hardware.
În afara funcţionalităţilor de gestionare a traficului de voce şi emailuri, TOPEX-AXIGEN E-Voice Center oferă şi alte servicii printre care Fax2Email, Notificări SMS şi Notificări Apeluri Pierdute. Serviciul Fax2Email permite distribuirea faxurilor primite în companie către o adresă de email sau catre un grup de astfel de adrese. Serviciul Notificări prin SMS le permite utilizatorilor soluţiei să fie anunţaţi prin SMS imediat ce primesc noi mesaje email Apelurile pierdute sunt şi ele gestionate în aşa fel încât utilizatorul este anunţat prin email atunci când nu a răspuns la apel sau când primeşte un mesaj vocal.
“Pentru companii, toate aceste facilităţi se traduc în bani. Administrarea centralizată a mesajelor şi apelurilor şi utilizarea intensivă a resurselor duc la eficientizarea comunicării şi implicit la scăderea cheltuielilor şi creşterea productivităţii”, spune Mihai Anghel, director de vânzări pentru AXIGEN/Gecad Technologies.
Costurile companiilor care utilizează această soluţie scad pentru că nu mai sunt nevoite să folosească multiple echipamente gestionate în medii administrative divergente pentru satisfacerea nevoilor de comunicare, voce sau email.
Costurile de achiziţie ale TOPEX-AXIGEN E-Voice Center depind de funcţionalităţile şi tipul terminalelor alese pentru comunicare pe baza numărului de utilizatori de telefonie şi mesagerie electronică suportaţi. Componentele hardware au garanţie 2 ani, iar suportul tehnic şi mentenanţa sunt asigurate pe bază de abonament anual.
“În funcţie de cerinţele pieţei de tecomunicaţii vom continua să dezvoltăm TOPEX-AXIGEN E-Voice Center astfel încât să includă în viitorul apropiat servicii prin care să se apropie de conceptul de Unified Messaging. Dată fiind strânsa colaborare dintre companiile noastre, cunoaşterea în detaliu a pieţei româneşti, suntem siguri că soluţiile rezultate din acest parteneriat se vor bucura de un deosebit succes”, a menţionat Radu Balaci, Business Development Manager al companiei TOPEX.
TOPEX-AXIGEN E-Voice Center este disponibil atât pentru piaţa internaţională, cât şi pentru companiile autohtone. Proiectele de dezvoltare ulterioară se concentrează pe oferirea de noi funcţionalităţi, cum ar fi Email2Fax (utilizatorii au posibilitatea să trimită email cu fişiere ataşate de tip PDF ce vor fi convertite automat în faxuri), Email2SMS (utilizatorii au posibilitatea de a trimite emailuri care vor fi transformate automat de sistem în SMS-uri şi expediate ca atare către numerele de mobil specificate) sau chiar integrarea comunicaţiilor video şi a aplicaţiilor de mesagerie instantanee.
{mosloadposition user10}