Sandu Frunza
Editura Tritonic
Bunul simt si principii sanatoase ar trebui sa fie caracteristice fiecarei persoane. Cu toate acestea sunt atatia oameni care fura, inseala si asa mai departe. In consecinta, desi ar trebui ca etica sa ne ghideze fiecare actiune, dat fiindca multi nu tin cont de minime elemente e cazul sa apara diverse
reguli si coduri care sa reglementeze profesiile.
Etica in domeniul relatiilor publice ramane si astazi pentru multi un subiect sensibil. Fie nu stiu principiile, fie nu ii inteleg rostul, fie vad totul ca o chestiune delicata (daca vorbim despre a face PR pentru firme/initiative nu tocmai morale sau cu consecinte devastatoare pentru anumiti oameni, mediu etc.) fie nu stiu ca exista coduri.
Lucrarea lui Sandu Frunza se constituie intr-o carte care ar trebui sa fie lecturata de toti cei care lucreaza in PR sau care vor sa lucreze in domeniul relatiilor publice. Sunt oferite multe informatii interesante, grupate in capitole bine structurate. Cartea reuseste sa ofere clarificari cu privire la etica si comunicare etica, la responsabilitatea sociala si de asemenea contine trimiteri la lucrari de valoare in domeniu.
Va recomandam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.