Brands & Bears continuă comunicarea pentru brandurile Unilever, Cif şi Domestos printr-o nouă campanie promoţională, sub titlul “Scoate-ţi casa la lumină!”. Campania promoţională “Cif şi Domestos – Şi harnici şi darnici” dă startul curăţeniei de toamnă în tot Sud-Estul Europei.
“Cif şi Domestos – Şi harnici şi darnici” este o campanie promoţională cu tradiţie, 2007 fiind cel de-al 5-lea an în care consumatorii celor două branduri beneficiază de oferte speciale, discount-uri şi multe premii atractive, în două sesiuni: primăvară şi toamnă. Odată cu declanşarea promoţiei din această toamnă, Cif & Domestos şi Brands & Bears şi-au propus să umple de lumină magazinele, casele şi sufletele consumatorilor. Derulată la nivel regional, în România, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo şi Moldova, promoţia de toamnă Cif şi Domestos pune în lumină mii de premii în magazine, pachete speciale de curăţenie cu reducere şi, exclusiv pentru România, 30 sufragerii strălucitoare Mobexpert şi corpuri de iluminat în valoare totală de 240.000 RON.
Pentru două dintre cele 7 ţări, comunicarea s-a concentrat asupra altor premii decât cele oferite în România, astfel că scenariul iniţial al spotului TV de 20” a fost adaptat premiilor din cadrul loteriei naţionale din Bulgaria şi Serbia, filmându-se practic trei spoturi diferite. De asemenea, toate materialele promoţionale şi suporturile de comunicare au fost adaptate tuturor ţărilor vizate de campania generată de apelul comun la curăţenie sclipitoare.
“După succesul obţinut în campania de primăvară nu ne puteam permite să propunem decât o comunicare cel puţin la fel de inspirată şi eficientă, mai ales că vorbim despre branduri pe care le cunoaştem deja atât de bine”, a declarat Cristina Lambru, Creative Director Brands & Bears.
“Un proiect de amploarea celor desfăşurate sub umbrela unui client aşa de mare cum este Unilever cere multă consistenţă, coerenţă şi muncă susţinută. Dar nimic nu îţi oferă satisfacţii mai mari decât zâmbetul de încredere şi mulţumire al unui asemenea client”, spune, cu lumină în privire, Ana-Maria Stoiculescu, Account Executive.
Echipele care s-au ocupat de dezvoltarea acestui proiect sunt compuse din: Rareş Ciovică – Category Manager, Cora Baiaşiu – Brand Manager, Tanya Koleva – Assistent Brand Manager din partea Unilever, iar din partea Brands & Bears, Andrei Găleată – Art Director, Toni Bunăiaşu – Copywriter, Vlad Leonard – DTP, Cristina Lambru – Director de Creaţie, Maria Chiribău – BTL Officer, George Turliu – BTL&Production Manager, Ana-Maria Stoiculescu – Account Executive, Claudia Mihai – Account Manager. Casa de producţie: Rollin Film. Regizor: Sega.
Unilever este reprezentat în România de către Unilever South Central Europe – o companie regională care coordonează din Bucureşti operaţiunile în regiunea formată din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia şi Moldova. Portofoliul Unilever cuprinde branduri puternice, precum Dero, Cif, Domestos, Dove, Rexona, Axe, Knorr, Rama, Delma, Becel.
{mosloadposition user10}