Ion Stavre
Editura Tritonic
"Comunicare audiovizuala" este o lucrare care ofera atat fundamentele teoretice legate de imagine, inclusiv aspecte ale europenizarii societatii romanesti, cat si aspecte practice, de ajutor celor aflati la inceput de drum in jurnalism si nu numai. Spun in jurnalism si nu numai, intrucat si cei care lucreaza in domeniul relatiilor publice si ale comunicarii trebuie sa aibe aceste notiuni. Le vor fi extrem de utile, printre altele, in momentul in care clientii vor avea interviuri de dat sau vor aparea in dezbateri TV.
"Prin cunostintele prezentate in acest volum despre imaginea de televiziune si tehnica scrisului pentru televiziune, am dorit sa oferim un suport practic pentru realizarea unor productii de televiziune, de la nivelul unui clip pana la nivel de reportaj si documentar."
Iata asadar ca aceasta carte ofera o varietate de informatii care se constituie intr-un punct de pornire la drum in realizarea de materiale TV. Sunt subliniate si aspecte care tin de reactia publicului la informatiile prezentate si sunt de asemenea oferite in lucrare informatii despre televiziunea digitala si chiar despre publicitatea pe Internet.Se face o incursiune in istoria televiziunii si sunt prezentate si diverse teorii cu privire la motivele pentru care oamenii se uita la televizor asa cum au aparut ele in timp.
Cartea devine astfel utila celor care nu au cunostinte in domeniu, dar care ar dori sa inteleaga anumite aspecte in ceea ce priveste televiziunea si tipurile de emisiuni care pot fi realizate, precum si cum se filmeaza in mod profesionist, chiar daca acesti cititori pot sa nu lucreze ulterior in domeniu. Lucrarea este de asemenea utila celor la jurnalism sau la comunicare si relatii publice, asa cum aminteam mai sus.
Va invitam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.