Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

comScore si UPS: Portretul cumparatorului online de piese auto

UPS

· 92% dintre cumpărătorii de piese auto fac achiziții online
· 76% dintre cumpărătorii online returnează personal la service piesele cumpărate online
· 40% din totalul cumpărătorilor online de piese auto sunt femei
· Clienții dedicați sunt dispuși să aștepte până la 8 zile pentru a intra în posesia comenzii online

comScore, Inc. (NASDAQ: SCOR), lider în cercetarea mediului digital, și UPS (NYSE: UPS) fac publice rezultatele studiului „What’s Driving the Automotive Parts Online Shopper”, privind comportamentul cumpărătorilor online de piese și accesorii auto. Analiza evidențiază aspecte din experiența de shopping pe care și-o doresc consumatorii, în contextul orientării acestora spre e-commerce, precum și factorii care îi determină să facă mai multe achiziții online în defavoarea shopping-ului tradițional sau motivarea alegerii acestora de a ridica produsele comandate din magazine, în loc de livrarea la propria locuință.

Piața de produse auto aftermarket se află, astfel, într-un punct de cotitură în ceea ce privește interacțiunea dintre retaileri și clienți, potrivit studiului „What’s Driving the Automotive Parts Online Shopper”. Deși cândva această nișă a pieței auto era un refugiu pentru brandurile ce se bazează pe loialitatea clienților, accesul la informații și la alternative de shopping a schimbat semnificativ comportamentul consumatorului.

„Am identificat cinci caracteristici de bază care îi definesc pe cumpărătorii de piese auto online. Înțelegerea așteptărilor și a comportamentului acestora îi va ajuta pe retailerii de piese auto de tip aftermarket să contureze o experiență mai profitabilă și pozitivă pentru client”, declară Brian Littlefield, Director de Marketing Automotive în cadrul UPS.

„Este esențial să ridicăm standardele industriei și să le oferim cumpărătorilor de piese aftermarket o experiență mai bună. Mulți retaileri întrunesc aceste criterii și beneficiază de pe urma lor, însă e nevoie ca restul jucătorilor din industrie să facă progrese în această direcție. În cazul lor, procesul trebuie să înceapă prin înțelegerea obiceiurilor consumatorului.”

Cinci caracteristici definitorii ale cumpărătorilor online:
· Sunt două tipuri distincte de cumpărători: cei care înlocuiesc și cei care îmbunătățesc. Primul tip de client este orientat spre detalii și, în majoritatea situațiilor, știe cu exactitate de ce piesă are nevoie. Cei ce doresc să aducă un upgrade au șanse mai mari să fie power-shopperi (nu alocă mult timp pentru a face cumpărături) și fac în mod normal minimum 9 achiziții online într-un interval de trei luni;
· Cumpărătorii deciși returnează rar produsele, însă atunci când o fac, 76% dintre aceștia preferă să lase produsele achiziționate online într-un service fizic;
· Clienții dedicați sunt cei dispuși să aștepte până la 8 zile pentru a intra în posesia comenzii online;
· Cumpărătorii de piese auto sunt activi, 92% dintre aceștia alegând să comande în urma unor comparații online. De asemenea, 75% părăsesc un magazin online pentru a căuta oferte mai bune pe alte site-uri. De cele mai multe ori, sunt interesați de preț, disponibilitatea produselor, detalii tehnice, reputația brandului și de diversitatea produselor;
· Baza de clienți se remarcă prin diversitate, astfel că 40% dintre clienți sunt de sex feminin; 28% fac parte din generația Millennials, în timp ce 38% din generațiile X și Y, iar 34% sunt baby boomers.

Studiul a fost realizat pe un eșantion de 500 de cumpărători de piese și accesorii auto aftermarket din SUA, în 2014.

Pentru mai multe informații, accesați studiul integral What’s Driving the Automotive Parts Online Shopper.

Despre comScore

comScrore, Inc. (NASDAQ: SCOR) este lider global în cercetarea și analiza mediului digital, oferind o privire de ansamblu asupra comportamentului consumatorilor de Internet, mobil și TV, oferindu-le astfel clienților cadrul pentru maximizarea investițiilor din mediul digital. Pentru mai multe informații, accesați www.comscore.com.

Bucuresti, 25.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.