pe piaţa IT bucureşteană
Începând cu sfârşitul lui Aprilie 2009, Computer Troubleshooters România are un nou francizat în Bucureşti
Computer Troubleshooters, o franciză multinaţională pe servicii IT prezentă în România din anul 2005, cu o cotă de piaţă (pe service IT exclusiv) de peste 10%, cu francizaţi în 11 oraşe din ţară, anunţă intrarea unui nou francizat pe Bucureşti, ce va acoperi sectorul 3 al oraşului.
Noul francizat, condus de domnul Csaba Anghel Nagy, este o companie specializată în programe informatice pentru contabilitate, salarii, facturare, aplicaţii complexe de management al societăţilor comerciale, administrare baze de date şi reţele de calcul în sistem multi-environment (Windows, Linux, NetWare). Franciza Computer Troubleshooters ce va acoperi sectorul 3 intenţionează să asigure asistenţă de specialitate firmelor şi persoanelor fizice în depanarea hard şi soft a calculatoarelor, de asemenea, aplicaţii orientate dupa necesitătile clientului. Francizatul mizează pe o cifră de afaceri medie lunară de 7000 – 8000 euro/tehnician.
„Am ales să mă alătur echipei Computer Troubleshooter pentru că activitatea mea în Bucureşti este la început iar franciza mă poate ajuta în mediatizarea şi extinderea afacerii mele. Totodată, pot să contribui la diversificarea serviciilor oferite de colegii din franciză.”
În 2009, Computer Troubleshooters România previzionează o creştere cu 50 % în ceea ce priveşte numărul de clienţi, iar pe partea de francizaţi, cel puţin 8 francizaţi în 2009. Datorită cererii, Computer Troubleshooters îşi propune să ajungă la rata de 1 francizat la 2-3 luni, în 2009. În 2008, cota de piaţă a companiei a crescut cu 30 %, pentru 2009 franciza multinaţională de IT propunându-şi să ajungă la 15 % – 16 % din piaţa Românească de servicii IT.Venitul pe un angajat obţinut în 2007 de un singur francizat, a fost de aproximativ 70.000 de euro. “Targetul Computer Troubleshooters pe 2009 este să ajungă la 20 francizaţi până la sfârşitul anului, urmărind în mod special oraşele cu peste 50.000 de locuitori cum ar fi Braşov, Satu Mare, Baia Mare, Arad, Iaşi, Constanţa etc”, spune Csaba Anghel Nagy, Director Computer Troubleshooters Bucureşti, sector 3.
Referindu-se la Bucureşti, domnul Nagy declară: “Numărul celor care apelează la servicii de consultanţă IT este divizat în procente egale, între persoanele fizice şi cele juridice. Începând cu sfârşitul anului 2008, s-a observat o schimbare în sensul creşterii cu 50% a numărului de persoane fizice care apelează la specialişti. Astfel, Computer Troubleshooters este o soluţie perfectă pentru perioada de criză, la îndemâna persoanelor fizice, cât şi a celor juridice, oferindu-le o soluţie viabilă pentru reducerea costurilor prin întreţinerea aparaturii existente şi externalizare. “Media de vârstă a celor care se folosesc de servicii specializate este, în Bucureşti, încadrată în categoria de vârstă cuprinsă între 25 si 45 de ani”, continuă Directorul Computer Troubleshooters Bucureşti. “În cazul persoanelor juridice, prima dată când apelează la servicii de consultanţă este în momentul în care se confruntă cu reale probleme. Aproape invariabil, toţi îşi creează ulterior abonamente de mentenanţă”, încheie Csaba Anghel Nagy.
Conform studiilor, piaţa Românească de servicii de consultanţă IT va depăşi în acest an 300 de milioane de euro, din care 18.7 % reprezintă service IT.
{mosloadposition user10}