Contextul epidemiologic și, implicit, măsurile impuse de autorități pentru limitarea efectelor pandemiei de coronavirus au determinat o abordare nouă pentru portofoliul Complice.ro, magazin de cadouri și recompense experiențiale. Astfel, acesta a lansat o categorie nouă de experiențe, desfășurate online, care au fost adaptate atât segmentului B2C, cât și B2B.
Noile experiențe online disponibile pe Complice.ro fac parte din categoriile cele mai populare de cadouri experiențiale care în mod tradițional se desfășoară offline – gourmet, mistery, dezvoltare personală. Acestea au fost readaptate contextului social actual și vin cu o abordare nouă, accesibilă.
De la ateliere private de gătit, cursuri de automachiaj, îngrijire facială sau stil, până la escape rooms în propria sufragerie sau cursuri de parenting, întâlniri inspiraționale cu Andrei Roșu și chiar degustări de vin ori cursuri de caligrafie – toate aceste experiențe au fost gândite astfel încât să ofere relaxarea și deconectarea de care este nevoie mai ales atunci când mobilitatea și interacțiunea sociale sunt limitate.
Noile pachete sunt accesibile de oriunde, atât în țară, cât și din străinătate, atât timp cât beneficiarul dispunde de o conexiune la internet, cele mai multe fiind desfășurate live prin intermediul platformelor de streaming specifice.
Impactul pandemiei de coronavirus este din ce în ce mai mare și se reflectă în tot mai multe aspecte ale vieții noastre, profesionale și personale. Există însă evenimente care își păstrează importanța, cum sunt aniversările sau sărbătorile de Paște, iar feedbackul clienților noștri a fost că nu își doresc să lase aceste momente să treacă nemarcate. Prin urmare, am dezvoltat alături de partenerii noștri pachete care sunt gândite pentru online, astfel încât să poată fi accesate și în acest context de mobilitate redusă, a explicat Oana Pascu, fondator Complice.ro.
Complice.ro a adaptat și portofoliul de experiențe din segmentul B2B astfel încât companiile să poată mențină chiar și în condițiile de lucru de acasă relațiile sociale între echipe și o grijă autentică pentru starea de bine a angajaților. Astfel, pachetele conțin diferite ateliere și workshopuri de degustări sau live cooking, de relaxare, de parenting sau coaching cu membrii aceluiași departament.
Studiile* au arătat că menținerea relațiilor apropiate cu persoane relevante din viața unui individ, inclusiv colegii de birou, au contribuit la obținerea unei stări de bine pe perioade lungi de timp, mai mult decât veniturile sau satisfacția unui anumit statut social. Într-un context epidemiologic fără precedent, trebuie să ne adaptăm atât pentru noi, cât mai ales pentru clienții noștri, care, la rândul lor, sunt puși în fața unor provocări care scot concepte precum teambuilding, reward sau team recognition din zona de confort, a precizat Oana Pascu.
Pachetele de experiențe online vor fi actualizate constant, astfel încât să acopere categorii cât mai variate de cadouri experiențiale, atât pentru segmentul residential, cât și pentru cel B2B. Acestea au un caracter permanent, iar oferta de experiențe online va fi menținută și extinsă și după depășirea perioadei de limitare a interacțiunilor sociale, venind în completarea celor desfășurate în offline.
De asemenea, toate pachetele achizițonate în această perioadă vor avea un termen de valabilitate extins, de 12 luni (față de 6 luni, cât era până în luna martie), iar cei ce doresc, pot opta pentru livrarea fizică a unui voucher cadou, gratuit și contactless.
În 2019, segmentul B2B a reprezentat pentru Complice.ro 60% din venituri. Cifra de afaceri Complice.ro a fost, anul trecut, de peste 140.000 de euro, cu o creștere cu 52% față de 2018. Cele mai solicitate experiențe au fost – în 2019 – cele care au implicat realitatea virtuală, cele pentru iubitorii de adrenalină (zboruri cu parapanta, driving pe circuit etc), dar și cele senzoriale, cum ar fi degustările, în special de cafea, vin și ciocolată.
* Harvard Study of Adult Development, 2017.