Stefania Mateescu
PR Coordinator
Palette Advertising
Resurse pentru PR, marketing, HR,sales? Pentru toate.
Aderarea la Uniunea Europeana presupune aderarea la anumite valori. Aceste valori au efecte pozitive asupra pietei afacerilor din Romania. Numarul mare de multinationale care isi desfasoara acum activitatea si in tara noastra aduc cu sine un mod imbunatatit de a privi munca si angajatul. Munca tinde sa devina un scop in sine dar personalitatea oamenilor care desfasoara aceasta munca isi pune amprenta asupra imaginii companiei. Cei care reusesc cu adevarat stiu ca reusita nu tine numai de investitia materiala ci si de oamenii care isi doresc reusita, de masura in care acestia sunt atasati sau nu de misiunea lor.
{viewonly=registered,special}
Pentru echipele puternice, ambitioase, energice s-a inventat un loc in care pot demonstra aceste calitati. Competitiile Fara Cravata sunt organizate de departamentul de BTL cu acelasi nume din cadrul agentiei Palette Advertising. Primele domenii de business vizate au fost Auto si IT&C, pentru care am organizat anul trecut cupe la paintball impreuna cu Asociatia Nationala de Paintball. Programul prelungit si eficienta care se cer rasplatite nu se regasesc insa numai in aceste doua domenii, ci si in FMCG, case de avocatura, domeniul farmaceutic sau financiar, domenii la fel de active care merita astfel de evenimente.
Competitiile Fara Cravata (cupe de paintball si de bowling pentru echipe care activeaza in domeniile mentionate) reprezinta un spatiu eliberat de prejudecati privind pozitia pe piata a unei companii dar care abunda in tinerete, energie, sportivitate, voie buna si fair-play. In aceste competitii se inscriu echipe de cate 5 persoane la paintball si respectiv 4 la bowling. Prin prisma structurii de joc, echipa joaca un rol foarte important in aceste competitii, unitatea echipei si determinarea colectiva de a fi cei mai buni cantarind foarte greu in ceea ce priveste rezultatul final.
Rezultatul final. O chestiune foarte disputata in cadrul competitiilor Fara Cravata. Sa fie cupa singurul motiv pentru care participa echipele la o astfel de competitie?
Motivele pot varia foarte mult, si ele se pot incadra atat in fisa de post a managerilor de Resurse Umane cat si de Relatii Publice sau de Marketing sau vanzari. Echipele departamentelor de vanzari sunt cel mai des inscrise in competitie fie de directorul de resurse umane fie de cel de vanzari. Membrii echipelor din vanzari au cea mai mare nevoie de interactiune si traiesc intr-un ritm foarte alert si competitiv.
Motivele pentru care un departament de resurse umane ar decide sa inscrie echipe intr-o cupa Fara Cravata ar fi evident, motivarea angajatilor, sudarea echipei, transmiterea unor mesaje cheie catre angajati fara sa fie nevoie sa le enunti pur si simplu, cum ar fi combativitatea si spiritul de echipa, factorii care favorizeaza de cele mai multe ori reusita, indiferent de situatie.
O astfel de competitie reprezinta pentru departamentul de relatii publice sau de marketing o sursa nepretuita de oportunitati de comunicare, de transmitere si de propagare a valorilor companiei. Atat politica buna de personal pe care o companie este benefic sa o promoveze, cat si imaginea echipelor care de altfel o si definesc: persoane active si eficiente, competitive, optimiste, vesele, care stiu sa se bucure alaturi de echipa lor pentru castig, dar si de atmosfera joviala impreuna cu oamenii care in timpul orelor de program reprezinta concurenta. Companiile care participa la aceste evenimente sustin acest mod de a fi si pe piata afacerilor si vor sa le arate si clientilor ca reusita si competitia reprezinta un pattern de desfasurare a activitatii.
Adica sunt companii puternice, increzatoare dar si de incredere. Asocierea numelui companiei cu un astfel de set de valori reprezinta una din deciziile luate pentru a fi in randul companiilor cu viziune sanatoasa.
Stefania Mateescu
Pasionata de domeniul relatiilor publice, deschisa catre orice fel de activitati care presupun creativitate si contact uman. Ma alatur celor care construiesc, si construiesc impreuna cu ei deoarece cred in ceea ce fac. Imi dedic timpul liber voluntariatului care mi-a adus trei lucruri pretioase pentru viata profesionala: placerea de a lucra in echipa, capacitatea de decizie, viziune pe termen lung.
Fara Cravata este conceptul sub care Palette Advertising organizeaza cupele de paintball (impreuna cu Asociatia Nationala de Paintball) si bowling (la Play Planet) pentru anumite domenii socio-profesionale. Domeniile de business vizate in anul 2006 sunt: Auto, IT&C, FMCG, Legal, Farmaceutic si Financiar. Evenimentele Fara Cravata reprezinta un spatiu informal in care concurenta dintr-un anumit domeniu se intalneste sa vorbeasca despre cifre, dar nu de afaceri ci de punctaj.
Fara cravata{/viewonly}
{mosloadposition user10}