Stakeholder-ii the Alternative School For Creative Thinking considera ca reluarea competitiei Young Lions print este necesara, echipa aleasa anterior descalificandu-se prin comportament.
“~Daca ai talent, mai e necesar si caracterul ?~e o dilema eterna, mai ales pentru romani. Personal, pot crede punctual ca sunt situatii de viata in care talentul trece inaintea obrazului. Ca un om de opinie, sarcastic si incisiv, ar fi ipocrit sa le contest celorlalti acelasi drept. .Lucrurile se schimba insa daca intervine minciuna, insulta si deformarea voita a realitatii, indiferent ca este rezultatul unei manipulari sau nu. In articolul aparut pe un site tabloid sub semnatura a doua tinere aspirante, dar si in culisele uneia dintre agentiile mama, faptele (a caror versiune reala poate fi probata cu martori si corespondenta scrisa) au fost prezentate intr-o formula eronata, pentru obtinerea facila a notorietatii. Cazul, usor de clasat la capitolul calomnie intr-o sala de judecata, a generat improscarea profesorilor, a sponsorilor si a organizatorilor unei intalniri care trebuia sa devina memorabila prin calitatea sa. Deturnarea de la scopurile ei, precum si tentativele sterilo-caraghioase de angajare intr-o mocirla a numelui unor oameni cu rezultate probate de instante internationale, care si-au dedicat timpul, cunoasterea, energia si resursele de tot felul pentru a contribui dupa puterile lor la desenul unei industrii mai sanatoase, i-a determinat pe toti cei implicati in proiectul sustinerii The Alternative School sa solicite reorganizarea competitiei. Este o decizie comuna, pe care o inteleg si o respect”, a declarat Teo Migdalovici, fondatorul The Alternative School for Creative Thinking.
“Exista o vorba care spune ca nimeni nu stie numele PIONIERILOR, pentru ca spatele lor a fost prea repede ciuruit de sageti. Teo Migdalovici este unul dintre acei oameni rari, care prin pasiune, creativitate, strategie si dedicatie reuseste sa antreneze eneregii positive si sa schimbe pentru totdeauna chipul unei industrii. Sa ne gandim doar la numarul de studenti pe care i-a inspirat, la calitatea juratilor romani pe care i-a recomandat la Eurobest, Dubai Lynx sau Cannes, la numarul de delegati pe care i-a antrenat in descoperirea seminariilor Leilor, la resursele pe care le-a gasit sau investit pentru a da viata programelor, in fiecare an mai complexe. Echipa ei a jucat un rol respectabil pentru pentru noi si unul exceptional pentru Romania, considera Terry Savage, Cannes Lions.
Impartasind despre experienta anului anterior, Cristina Calota, senior copywriter Ogilvy, unul dintre finalistii YL 2008 declara: “Povestea e simpla. Am trecut de preselectie. Am rezolvat cele zece briefuri din competitia locala. Ne-au jurizat in direct la Orange Concept Store. Si am castigat. Au fost doua echipe la egalitate iar una a ramas fara copywriter. Apoi am mers la Cannes: Coanda delegat la seminarii si festival pentru ca nu tinea neaparat sa fie in competitie, Pedro si cu mine in concurs la Young Creatives. Si asa ne-am bucurat toti de oportunitatile festivalului. Simplu si transparent.”
Inscrierile pentru noua competitie Young Lions Print au loc pana miercuri seara la adresa gradinita@canneslions.ro. Joi dimineata, la orele 10 am echipele inscrise primesc brief-ul. Sambata dimineata la orele 10 este declarata inchisa selectia.
Juriul care va evalua on-line este format din Ravi Deshpande – Creative Director, Contract Advertising India, multipremiat in competitiile internationale si jurat la D&AD, Clio si Cannes; Guanhin Tay – Creative Director JW Thompson Singapore, multipremiat in competitiile internationale si jurat la D&AD, Clio si Cannes; Christian Hygen – creative Kitchen Leo Burnett Oslo, multipremiat la Epica, Eurobest, One Show, Cannes si jurat la Eurobest; Asja Dupanovic – fost leader al New Moment Ideas Company, initiator al unui program dedicat juniorilor bosniaci in parteneriat cu D&AD si Marko van Kampen – lider creativ al Junior-Senior Amsterdam, premiat la New York Festival, Spin Award, Webby Award, Esprix si Cannes Lions.
Juriul va alege trei echipe finaliste. Dupa interviu (si in cazul unei egalitati dupa o noua proba de concurs), organizatorii locali ai competitiei Young Lions vor selecta echipa care va reprezenta Romania la Cannes.
Conditiile de participare sunt: echipa fluenta in limba engleza, formata din art si copy, cu varsta de pina in 28 de ani.
Tema va fi constructia unei lucrari cu aplicatie pe zona de outdoor creativ. Echipa finalista va participa la competitia globala Young Lions de la Cannes.
In acelasi sistem va avea loc selectia 15forcyber, cu diferenta ca brief-ul se va adresa echipelor formate din studenti *(masteranzi, doctoranzi), compuse din web designer si copywriter.
Tema va fi constructia unui banner interactiv.
De asemenea, tot pina joi, se pot inscrie la competitia Roger Hatchuel tineri cu varsta de pina in 23 de ani, studenti la facultati a caror programa are tangenta cu marketingul si / sau comunicarea.
Tema va fi desenarea unei strategii, construita intr-un ppt care sa nu depaseasca 20 de pagini.
Proiectul va fi derulat in parteneriat cu Design Yourself si Artmark.
In 2009 Impression Romania sustine pentru al doilea an Young Lions, Tempo, pentru al treilea an consecutiv, finanteaza 15forcannes iar Coca-Cola – la fel ca in ultimii 5 ani, procesul de selectie pentru Roger Hatchuel Academy.
Selectia pentru editia 2009-2010 a scolii incepe imediat dupa Cannes. Prima competitie este Marketing Academic Challenge (iulie), urmata de cea pentru Spikes Asia, care va avea loc in Singapore in septembrie.
La aceasta scoala accesul se face prin concurs, urmat fie de recompensa cu Bursa pentru aplicantii exceptionali, fie de plata unei taxei de participare. Bunul simt si calitatea umana – manifestata prin respectarea exigentelor scolii, a colegilor si a profesorilor, va ramane si de acum in colo o conditie eliminatorie si nenegociabila.
Daca la Cannes participarea se face cu suportul sponsorilor, resursele obtinute din taxa (la randu-i o alta forma de responsabilizare) servesc trimiterii celor mai buni studenti la competitiile de la Eurobest, Spikes si Dubai Lynx, dar si invitarii unor lectori straini de prestigiu la evenimentele The Alternative School for Creative Thinking.
In ultimii ani, Tempo, Starcom, Impression, dar si fondatorul Scolii, la nivel personal, au sustinut impreuna prezenta unor astfel de personalitati alaturi de studenti. E vorba despre Yonathan Dominitz – MindScapes, Ralph Langwost – Idea Management, Michael Conrad – Berlin School for Creative Leadership, Tim Webster – Webster&Maurice.
Teodora Migdalovici este fondatorul The Alternative School for Creative Thinking, incepand acest proces, dupa 7 ani de experienta academica la cursurile anilor mari si masterat din SNSPA, ulterior din FJSC, unde a predat ~Tendinte in Creativitate~, ~Branding~ si ~Istoria valorica a publicitatii romanesti~.Cu mult inainte ca piata sa identifice potentialul acestui tip de activitate, in 2000 a inceput un demers de consultanta in managementul succesului – mix alchimic intre pr, strategie si branding – reunind ulterior toate proiectele sub identitatea laboratorului alchimic al migdalelor amare.
Este de asemenea initiatorul unui proiect care reuneste intr-o disciplina noua, hybrid, stiintele economice si cele umane intr-un demers necesar diagnozei, sanatatii si dezvoltarii brandurilor. Brandology a fost premiat in Asia cu Brand Leadership Award in 2007 si serveste astazi ca instrument de cercetare in proiecte dezvoltate in parteneriat cu companii din Regatul Unit.
De numele proiectelor in care a fost implicata se leaga de asemenea European Excellence Award, Stevie Award pentru Coca-Cola book of Smiles, dar si Global SuperAchiever, primit in 2007 pentru platforma educationala inovativa a The Alternative School for Creative Thinking.
Migdalovici a devenit ambasadorul valorilor Cannes Lions dupa ce a participat ani de-a randul la eveniment, fiind la sfarsitul anilor 90 si cativa ani dupa, singurul exponent al industriei romanesti in contextul competitiei de pe Riviera Franceza.
De-a lungul timpului, prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking si al programelor sale, dupa traininguri si selectii succesive, au beneficiat de specializarile si competitiile Cannes Lions, Dubai Lynx sau Eurobest juniori si tineri creativi din Brightness, Brands Talk, Draft / FCB, Friends, Graffiti / BBDO, Headvertising, Ileo, Lowe, Media Direction, McCann, Next, Notorious, Odyssey, Ogilvy, Publicis, Webstyler.
{mosloadposition user10}