Ei sunt cei 13 concurenti ramasi in lupta pentru titlul Top Chef Romania
Antena 1, lider de piaţã la nivelul întregii zile
Cel de-al doilea episod al celei mai savuroase competiţii culinare, Top Chef, difuzat asearã la Antena 1 a pus la grea încercare ceilalţi 12 bucãtari profesionişti înscrişi în lupta pentru titlul Top Chef România. Proba duelului, inspiratã din poveştile de viaţã ale celor trei juraţi, Chef Joseph Hadad, Nicolai Tand şi Tudor Constantinescu, i-a determinat pe concurenţi sã lupte cu toate forţele pentru a-i impresiona pe juraţi, lucru ce s-a şi întâmplat. Dupã lungi dezbateri, juriul Top Chef a decis ca 7 dintre cei 12 concurenţi vor merge mai departe.
Liliana Petraru, Mihai Irimia, Veres Istvan, Alexandra Leon, Daniel Grosu, George Crãciun şi Cristian Carabageac sunt cei şapte norocoşi care vor merge mai departe în cel de-al treilea episod al show-ului. În minutul de aur, 22:06, peste 1 318 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau duelul dintre Liliana Petraru şi Marcel Bejinariu, în care cei doi concurenţi au fost provocaţi sã reinterpreteze sarmaua româneascã, dupã o reţetã propusã de juratul Nicolai Tand. Liliana a fost cea care a mers la sigur, cucerindu-i pe juraţi cu preparatul sãu şi primind un loc mai departe în competiţie.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:06 |
6.9 |
14.8 |
1318 |
4.8 |
10.3 |
919 |
Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus ieri postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, la nivelul taregtului urban. Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2% şi o cotã de piaţã de 14.3% pe targetul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.1% şi 13.9% cotã de piaţã.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
WHOLE DAY (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.2 |
14.3 |
337 |
Pro TV |
3.1 |
13.9 |
328 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii şi Observator 13 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.2% şi 29.6% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.4% şi 22.1% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59) |
Antena 1 |
3.2 |
29.6 |
178 |
Pro TV |
2.4 |
22.1 |
133 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 18.8% şi un rating mediu de 3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1.8% şi 11.2% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
3 |
18.8 |
166 |
Pro TV |
1.8 |
11.2 |
99 |
Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 4.3% şi o cotã de piaţã de 17.5%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã de Pro TV.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT (16:57-19:00) |
Antena 1 |
4.3 |
17.5 |
242 |
Pro TV |
4.2 |
17 |
235 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 187 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 3.3% şi o cotã de piaţã de 15.8 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS (23:03-01:00) |
Antena 1 |
3.3 |
15.8 |
187 |
Kanal D |
2.4 |
11.3 |
134 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban, National si All Urban
Perioada 28 octombrie 2013