Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Competitia se muta la un alt nivel

Ei sunt cei 13 concurenti ramasi in lupta pentru titlul Top Chef Romania

Antena 1, lider de piaţã la nivelul întregii zile

Cel de-al doilea episod al celei mai savuroase competiţii culinare, Top Chef, difuzat asearã la Antena 1 a pus la grea încercare ceilalţi 12 bucãtari profesionişti înscrişi în lupta pentru titlul Top Chef România. Proba duelului, inspiratã din poveştile de viaţã ale celor trei juraţi, Chef Joseph Hadad, Nicolai Tand şi Tudor Constantinescu, i-a determinat pe concurenţi sã lupte cu toate forţele pentru a-i impresiona pe juraţi, lucru ce s-a şi întâmplat. Dupã lungi dezbateri, juriul Top Chef a decis ca 7 dintre cei 12 concurenţi vor merge mai departe.

Liliana Petraru, Mihai Irimia, Veres Istvan, Alexandra Leon, Daniel Grosu, George Crãciun şi Cristian Carabageac sunt cei şapte norocoşi care vor merge mai departe în cel de-al treilea episod al show-ului. În minutul de aur, 22:06, peste 1 318 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau duelul dintre Liliana Petraru şi Marcel Bejinariu, în care cei doi concurenţi au fost provocaţi sã reinterpreteze sarmaua româneascã, dupã o reţetã propusã de juratul Nicolai Tand. Liliana a fost cea care a mers la sigur, cucerindu-i pe juraţi cu preparatul sãu şi primind un loc mai departe în competiţie.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:06

6.9

14.8

1318

4.8

10.3

919

Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus ieri postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, la nivelul taregtului urban. Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2% şi o cotã de piaţã de 14.3% pe targetul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.1% şi 13.9% cotã de piaţã.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY (02:00-26:00)

Antena 1

3.2

14.3

337

Pro TV

3.1

13.9

328

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii şi Observator 13 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.2% şi 29.6% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.4% şi 22.1% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59)

Antena 1

3.2

29.6

178

Pro TV

2.4

22.1

133

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 18.8% şi un rating mediu de 3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1.8% şi 11.2% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00)

Antena 1

3

18.8

166

Pro TV

1.8

11.2

99

Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 4.3% şi o cotã de piaţã de 17.5%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã de Pro TV.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:57-19:00)

Antena 1

4.3

17.5

242

Pro TV

4.2

17

235

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 187 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 3.3% şi o cotã de piaţã de 15.8 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

UN SHOW PACATOS (23:03-01:00)

Antena 1

3.3

15.8

187

Kanal D

2.4

11.3

134

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban, National si All Urban
Perioada 28 octombrie 2013

Bucuresti, 29.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.