Enel Energie şi Enel Energie Muntenia îmbunătățesc zona de relații cu clienții prin achiziționarea unui pachet de servicii de apeluri inbound, outbound şi back-office. Valoarea investiției se ridică la peste 36.000.000 lei iar achiziția serviciilor va fi efectuată printr-o procedura de achiziții transparentă prin intermediul SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice).
Serviciile de contact center reprezintă una din cele mai facile modalități prin care clienții şi potențialii clienți pot lua legatura cu Enel, într-o manieră convenabilă, eficientă din perspectiva timpului şi flexibilă, preferată de cei mai mulți clienți.
Principalele motive pentru care clienții folosesc serviciul de contact center sunt cu privire la factura de energie electrică, informații detaliate legate de tipul de abonament, serviciile puse la dispoziție de către Enel sau diverse solicitări si sesizări.
„Ne bucurăm să putem oferi clienților noştri o experiență îmbunatățită în ceea ce priveşte relația cu furnizorul de energie electrică. Facem toate demersurile pentru a fi constant în legatura cu ei, atât prin intermediul numerelor gratuite puse la dispoziție, cât şi prin diversificarea şi digitalizarea canalelor de comunicare, de tipul formularelor on-line, pagina de Facebook a companiei, unde există o echipă dedicată ce preia solicitările clienților din mediul online sau adresele de e-mail: contacteem.ro@enel.com şi contactee.ro@enel.com. Pe viitor, ne dorim să implementăm şi mai multe modalități de comunicare cu clienții” a declarat Simona Trofin, Director departament Customer Operations, Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.
Activitatea de contact center este susținută cu ajutorul partenerilor externi coordonați de către angajații Enel pentru a oferi servicii la o calitate cât mai apropiată de aşteptările clienților, respectând în acelaşi timp şi reglementările cu privire la procesarea datelor cu caracter personal.
Proiectul face parte dintr-un proiect program de investiţii derulat de Enel în România pentru modernizarea si îmbunătățirea calităţii serviciilor oferite clienţilor şi implementarea pe plan local a standardelor grupului Enel.