Soluțiile de CRM (Managementul Relației cu Clienții) sau pe înţelesul tuturor aplicațiile de afaceri prin care companiile pot gestiona clienții din stadiul de oportunitate până la finalul fluxului de vânzare, au cunoscut în ultima perioadă o cerere în creștere. Acest lucru se datorează împrejurărilor care determină companiile de dimensiuni mici și medii să caute soluții de eficientizare a vânzărilor, chiar dacă este nevoie de invesţii în soluții IT, prin care să poată rezistă actualului context economic.
Companiile care se confruntă cu probleme precum lipsă de predictibilitate în vânzări și nevoia de a urmări un ciclu de prospectare, efortul mare de vânzare cu o rată de semnare scăzută sau lipsă unui sistem de management al serviciilor sunt cele pentru care opțiunea de CRM reprezintă o soluție salvatoare.
„Vremurile în care aveai un business și așteptai să te caute clienții au apus demult. Acum toate companiile activează pe o piață extrem de competitivă, unde clienții au nenumărate alternative. De aceea o aplicație care poate structura activitatea de vânzare, prin ultimele tehnologii pentru organizarea, automatizarea și sincronizarea proceselor business, poate stabili destul de exact direcția către care afacerea se poate îndrepta pe termen scurt și lung. De asemenea, o problemă cu care ne-am confruntat de-a lungul timpului este gradul de notorietate al CRM-ului. Chiar dacă majoritatea managerilor au auzit de acronim, puțini sunt cei care înțeleg cu adevărat ce posibilități oferă ultimele generații de CRM”, a explicat Călin Butunoi, Product Manager M.O.R.E.
Centralizarea informațiilor legate de un anume client și vizibilitatea maximă asupra stadiului în care se află execuția planului de afaceri reprezintă probleme întâlnite la nivelul oricărei companii, indiferent dacă această este mare sau mică. Fie că este vorba de echipele de marketing, vânzări sau suport tehnic, un management bun al relației cu clienții este esențial pentru desfășurarea în condiții optime a activităților zilnice și aduce întotdeauna rezultate foarte bune pe termen lung pentru întreagă companie.
„Soluţiile de CRM au un impact foarte mare în activitatea firmei, de aceea este esențială promovarea conceptului în continuare. De cele mai multe ori din păcate, decizia de a implementa o soluție de CRM apare în momentul în care business-ul se confruntă deja cu pierderea de contracte și clienți sau pierderea contactelor și istoricului acestora, în momentul în care un om pleacă din companie”, a mai adăugat Călin Butunoi.
Soluția de Management al Relațiilor cu Clienții din cadrul platformei online integrate M.O.R.E. oferită de TeamNet International, integrează toate instrumentele de care compania are nevoie pentru a gestiona atent informațiile despre clienți: editare conturi, date despre istoricul relației, programare întâlniri, stabilirea agendei zilnice, monitorizare oportunități de vânzare. Soluția permite utilizatorului să administreze și să monitorizeze conturile de clienți, începând cu generarea prospectarilor, până la oferire de asistentă pentru clienți și rezolvarea problemelor raportate. O altă funcție foarte importantă este posibilitatea de segmentare a clienților, ce permite stabilirea direcției către care afacerea se poate îndreptă pe termen scurt și lung. Utilizând sistemul CRM disponibil în platformă M.O.R.E., utilizatorii pot găsi, atrage și câștiga noi clienți, reducând în același timp costurile de marketing și servicii clienți.
O altă soluție complementară soluției de CRM este cea de Facturare, prin care evidența facturilor nu mai este o problemă care să încetinească fluxul intern al companiei. Astfel, utilizatorul are la dispoziție toate instrumentele de care are nevoie pentru a gestiona cu succes activitățile de facturare și pentru a ține o evidența clară a clienților. Facturile și chitanțele pot fi emise mult mai ușor (chiar și în format electronic), plățile efectuate prin numerar și bancă sunt înregistrate și centralizate, iar monitorizarea creanțelor devine un procedeu cât se poate de simplu. Un alt avantaj este acela că centralizarea clienților și facturarea lor se face în funcție de clienții care se găsesc deja în modulul de CRM. Astfel, dacă avem deja o oportunitate în CRM care s-a transformat în client, această va fi facturată automat la data scadență.
M.O.R.E. susţine dezvoltarea IMM-urilor prin programul „Asistentul Tău Personal” şi o face cum ştie el mai bine, prin înlesnirea accesului IMM-urilor la tehnologie, la un preţ accesibil. Programul “Asistentul tău personal” a fost gândit ca un pachet promoţional care conţine două aplicaţii integrate MORE (CRM şi Facturare) alături de suportul harware – asigurat de către Fujitsu şi conexiunea de date 3G pusă la dispoziţie de către Vodafone, necesară accesării unui serviciu de cloud computing. Totul in schimbul a 48 EUR/luna (+TVA).
Mai mult decât atât, Teamnet International vine în întâmpinarea nevoilor IMM-urilor şi oferă posibilitatea ca trei dintre acestea să beneficieze gratuit de program. După achiziţionarea pachetului “Asistentul Tău Personal”, toate companiile au şansa de a fi scutite de plata acestuia pe parcursul unui an, dacă îşi înscriu datele pe site-ul www.pentruimm.ro.
Platforma M.O.R.E. integrează 11 aplicații care permit gestiunea afacerii oricărei companii, indiferent de domeniul de activitate al utilizatorilor: Managementul Activităţilor de Birou, Portal Intern, Facturare, Arhivare Electronică, Managementul Documentelor, E-mail, Managementul Relaţiilor cu Clienţii (CRM), Software Legislativ, Management Flotă Auto, Videoconferinţă şi Task Management.
Pentru mai multe detalii accesaţi www.pentruimm.ro.