V8 Interactive, agenție de publicitate interactivă, se extinde regional și intră pe piața din Bulgaria prin adăugarea brand-urilor Kamenitza și Staropramen în portofoliul său de clienți. Strategie și creație digitală, social media și consultanță media sunt principalele servicii pe care se va axa V8 pentru dezvoltarea imaginii celor două mărci de bere în Bulgaria.
Participarea la pitch-uri regionale și internaționale face parte din planul de extindere al companiei care, pe termen mediu şi lung, intenționează să deschidă mai multe filiale în diferite țări din Europa.
”Colaborarea cu cele două branduri reprezintă primul succes care consolidează obiectivului de creștere pe piața regională. Este foarte important faptul că și alte companii din afara României împărtășesc modul nostru de a aborda fiecare business din punctul de vedere al comunicării. Strategia noastră se bazează pe o viziune completă asupra ecosistemului de comunicare al unui brand și include pe lângă strategia de comunicare clasică, inputul a trei specializări distincte de strategie – media, social media și PR. Această abordare facilitează, în primul rând, o coerență în comunicare și o catalizare a KPI-lor ce definesc succesul acesteia, iar în al doilea rând reprezintă o structură solidă care urmează să fie completată de o creație bazată pe insight-uri relevante pentru piața respectivă. Ieșirea în afara României este o etapă normală pentru V8 Interactive deoarece filonul care emană din sloganul „Creative Courage” se bazează pe un propulsor alimentat de ambiție și este orientat către excelență. Această abordare se adresează unei tipologii de clienți care au nevoie mai mult de servicii de consultanță, deployment strategic și soluții creative în detrimentul volumului de execuții,” a declarat Andrei Dragu, Business Development Director V8 Interactive
Kamenitza este prima bere bulgărească, apărută în 1881, este, de asemenea, unul dintre cele mai mari și mai iubite branduri din țară, având o vechime și o tradiție în a oferi calitate de peste 137 ani.
În cazul Staropramen, agenția V8 Interactive lucrează deja pentru acest brand în România. Rezultatele obținute pe piața românească au contribuit semnificativ la extinderea colaborării și în țara vecină. Segmentul de bere de origine cehă este în creștere în Bulgaria, proveniența cehă fiind considerată o garanție a calității. Iar Staropramen este cel mai popular brand și liderul în segmentul de piață premium.
“La Molson Coors Bulgaria căutam mereu agenții îndrăznețe și talentate care să aibă curajul să ducă brandurile noastre mai departe. Agenția potrivită pentru noi s-a dovedit a fi una românească. Suntem entuziasmați să începem această călătorie alături de V8 Interactive și nerăbdători să vedem încotro ne vom îndrepta,” a declarat Miglena Slavova, Digital & Social Media Manager.
”Bulgaria este o piață emergentă care, deşi din punctul de vedere al volumului nu se ridică la nivelul pieței din România, înregistrează o creștere rapidă și sustenabilă. Echipa Molson Coors Bulgaria are rezultate remarcabile ce s-au impus ca best practice în cadrul organizației la nivel global. Reușitele anterioare și alegerea noastră ca parteneri ne bucură și ne ambiționează chiar dacă vine la pachet cu ceva presiune,” a mai spus Andrei Dragu, Business Development Director V8 Interactive.
Din echipa care va gestiona cele două conturi fac parte: Andrei Dragu, Oana Năstase, Ruxandra Popescu, Elena Șumudica, Alina Tomescu, Iulia Bivolaru, Florin Florea, Mara Sabău, Matei Pașpan.