La finalul anului 2008, vanzarile companiei United Romanian Breweries Bereprod au inregistrat o crestere volumica de 12%, valoare care include atat vanzarile de bere, cat si cele de bauturi racoritoare. Vanzarile de bere au reprezentat 85% din totalul vanzarilor la nivel de companie, iar marcile de bere din portofoliul nostru cu cele mai mari cresteri inregistrate in 2008 sunt Tuborg si Holsten.
Shachar Shaine"Anul trecut a insemnat pentru noi dublarea capacitatii de productie de bere care se ridica in prezent la 2,1 milioane hectolitri. In 2009 vom investi 7 milioane de euro, suma directionata catre noi investitii pentru imbutelierea bauturilor racoritoare, logistica si noi tehnologii.”, a declarat Shachar Shaine, Presedinte URBB & Carlsrom Beverage.(vezi biografie si foto la calitate de print).
Si in 2009 vom continua sa investim in protectia mediului, atat in tehnologii care respecta mediul inconjurator, cat si in programul de responsabilitate sociala Umbrela Verde. Un exemplu de astfel de tehnologie este sistemul de recuperare energetica a biogazului recuperat din treapta biologica a statiei de tratare a apelor reziduale si transformarea sa in energie termica, investitie care va fi finalizata anul acesta.
Oficialul companiei mentine previziunile referitoare la incetinirea ritmului de crestere a pietei de bere, care anul trecut a inregistrat un plus de aproximativ 5%. Pentru 2009, estimarile indica o crestere de maxim 3% fata de anul trecut, pe fondul maturizarii pietei, tendinta manifestata in ultimii 2 ani.
Obiectivele la nivel de companie pentru anul 2009 sunt de crestere a volumului de vanzari pentru acest an cu 9% pentru divizia de bere si 37% pentru bauturile racoritoare, precum si cresterea ponderii bauturilor racoritoare in cifra de afaceri la 20%. Un alt obiectiv important este mentinerea pozitiei de lider in randul marcilor de bere internationale si mentinerea unui ritm de crestere superior cresterii pietei.
Segmentele de piata care consideram ca vor inregistra cresteri in 2009 sunt cele premium si mainstream, iar ambalajele preferate de consumatorii romani vor fi doza si sticla, pe fondul dezvoltarii retelelor de retail si cresterea numarului de magazine tip Key Account.
{mosloadposition user10}