Raportul Forrester apreciază aplicabilitatea și robustețea modelului SAS, algoritmii intuitivi de machine learning, respectiv prioritizarea flexibilă și configurabilă de mapare a cazurilor
Compania SAS, renumită pentru soluțiile sale de analiză avansată de date și Inteligență Artificială, a fost numită Lider în raportul Forrester Wave: Enterprise Fraud Management, Q3 2021. SAS a devansat alți șapte furnizori de software de detectare și prevenire a fraudei în raportul Forrester, evaluarea având ca bază 35 de criterii de departajare.
Suita de soluții anti-fraudă SAS, inclusiv SAS Fraud Management și SAS Visual Investigator, a fost singura care a obținut cel mai mare scor în raportul Forrester potrivit criteriilor de aplicabilitateși guvernanță a modelului. De asemenea, Forrester a acordat SAS cele mai mari note pentru alte 14 criterii, inclusiv:
- Machine Learning supravegheat și nesupravegheat
- Model building
- Scoring de risc bazat pe reguli și alerte
- Raportare
- Analyst investigation
- Segmentare și profiluri comportamantale
- Scalabilitate în conturile clienților
Conform evaluării Forrester, fluxul de lucru și ușurința construirii modelelor este ceea ce diferențiază furnizorii de soluții Enterprise Fraud Management. Totodată, raportul evidențiază că „SAS are un management puternic pentru evaluarea riscurilor” și „se remarcă cu adevarat aplicabilitatea modelului și planurile de îmbunatățire”.
Evaluarea SAS realizată de Forrester evidențiază în continuare: „Gestionarea algoritmilor machine learning supravegheați și nesupravegheați de notare a riscurilor este intuitivă și oferă o aplicabilitate robustă a modelului. Instrumentele vizuale permit crearea și gestionarea segmentelor entității (clientului) pentru modelele de notare a riscurilor. În gestionarea listei de așteptare, prioritizarea rutării cazurilor este flexibilă și configurabilă”.
„Pandemia a adus provocări specifice tacticilor și tehnologiilor antifraudă ale organizațiilor atunci când, brusc, tiparele și comportamentele impredictibile au devenit o normă. Agilitatea, configurabilitatea și scalabilitatea soluțiilor noastre i-au ajutat pe clienții bancari și non-financiari să se adapteze situațiilor specifice crizei, lucru care, cred eu, a avut o pondere în obținerea acestor recunoașteri din partea Forrester și a altor prestigioase firme de analiști. Mai mult, procesul decizional la nivel de enterprise reprezintă o prioritate majoră pentru SAS. Anul viitor vom migra întregul portofoliu de soluții de securitate și fraudă către SAS Viya, permițând o integrare îmbunătățită cu soluțiile SAS pentru risc, marketing și alte domenii prioritare pe o platformă unică, cloud-native”, a declarat Stu Bradley, Senior Vice President of Fraud and Security Intelligence în cadrul SAS.
SAS ajută clienții de toate dimensiunile din industrii precum banking, asigurări, guvernamental, medicală să redefinească procesele de prevenire a fraudei, conformitate cu legislația pentru spălarea banilor – AML și securitatea publică. Mai multe detalii se regăsesc în e-book-ul High Velocity Decisions. Trusted Outcomes.