- 5.4 miliarde de newslettere
- 1.8 miliarde de recomandări de produse afișate
- 83,000 de reclame pe Google, Facebook & Instagram, al căror buget total a depășit 120 milioane de euro
Compania românească Retargeting Biz aniversează 10 ani de la lansare. Proiectul Retargeting Biz a fost demarat în 2013 de către antreprenorul Rareș Bănescu ca start-up românesc, iar într-un deceniu a evoluat într-o afacere internațională cu echipe răspândite în patru țări: România, Ungaria, Grecia și Bulgaria.
În era digitală, succesul afacerilor online se bazează foarte mult pe platforme de marketing robuste. Printre acestea, Retargeting Biz se afirmă ca o soluție puternică, all-in-one, care a transformat și a inovat peisajul e-commerce din ultimul deceniu.
În cei 10 ani, cu ajutorul Retargeting au fost trimise 5.4 miliarde de newslettere, au fost afișate 1.8 miliarde de recomandări de produse, au fost create 83,000 de reclame pe Google, Facebook & Instagram, al căror buget total a depășit 120 milioane de euro și au fost trimise sute de mii de SMS-uri. De asemenea, compania a deservit clienți din 11 țări și a colaborat cu peste 400 de parteneri la nivel național și internațional.
Pentru 2023, Retargeting Biz estimează o cifră de afaceri care reflectă o creștere de aproximativ 5% față de anul 2022, an în care a înregistrat o CA de peste 10 milioane de lei.
“Principalul nostru obiectiv strategic este consolidarea poziției în țările unde activăm deja. Având deja o bază solidă în România, Grecia, Ungaria și Bulgaria, suntem într-o poziție excelentă pentru a dezvolta și aprofunda relația cu clienții noștri existenți. Pe termen mediu și lung, investigăm extinderea pe alte piețe. Avem deja clienți mari în țări precum Serbia, ceea ce reprezintă o ocazie promițătoare pentru noi, pentru că ar însemna nu doar accesarea unor noi segmente de clienți, ci și posibilitatea de a adapta și rafina serviciile noastre în funcție de specificul local”, spune Alina Mitrică, CEO Retargeting Biz.
“De-a lungul anilor am făcut investiții substanțiale, care ajung la ordinul milioanelor de euro. Majoritatea acestor investiții au fost direcționate către dezvoltarea tehnologiei care stă la baza platformei Retargeting, dar și către latura umană a afacerii. Echipa noastră a fost și este în continuare esențială pentru succesul înregistrat de-a lungul acestui deceniu”, spune Rareș Bănescu, fondatorul Retargeting Biz.
Creșterea companiei reflectă evoluția platformei în sine. La început, Retargeting Biz oferea pop-up-uri și emailuri automate. Identificând nevoile din ce în ce mai complexe ale afacerilor online, platforma și-a extins funcționalitățile pentru a include o serie de funcționalități care sunt acum considerate ca indispensabile pentru orice magazin online:
- Recomandări de produse pe site, bazate pe Inteligență Artificială (AI), care utilizează date comportamentale și istoricul de cumpărături pentru a oferi fiecărui utilizator o experiență de navigare unică și extrem de relevantă, pentru a încuraja acțiunile acestuia, a crește timpul petrecut pe site, precum și rata de conversie și valoarea medie a comenzii.
- Campanii de newsletter ușor de creat, cu recomandări de produse personalizate si elemente dinamice cum ar fi numărători inverse, GIF-uri și videoclipuri pentru a crește ratele de click, conversie și retentie a clienților.
- Bibliotecă extinsă de template-uri (+700) potrivite pentru diverse industrii și evenimente și un editor drag & drop care face crearea de campanii atrăgătoare posibilă cu doar câteva clicuri.
- Campanii de e-mail automate, trimise la momentul potrivit, care îmbunătățesc experiențele clienților și ajută la sporirea conversiilor.
- Crearea de reclame automatizate in Google, Facebook si Instagram, avand la dispozitie totodata si o multitudine de elemente grafice pentru a le creste atractivitatea si performanta.
- Pop-up-uri atractive, campanii prin SMS și notificări push care permit retailerilor online să ajungă la clienții lor pe mai multe canale, maximizând astfel eficiența eforturilor lor de marketing.
- Informații detaliate despre produse și tendințe de cumpărare, precum și recomandări de prețuri pentru a ajuta magazinele online să profite la maximum de inventarul lor și să-și crească profitabilitatea.
În ultimul deceniu, Retargeting Biz și-a construit o reputație ca fiind o platformă de marketing inovatoare, robustă și de încredere. Soluția nu se distinge doar prin varietatea serviciilor, ci și prin impactul consistent pe care serviciile oferite il au asupra afacerilor clienților. Printre clienții Retargeting Biz se numără și nume internaționale precum Leroy Merlin, Freywille și KarcherShop, ceea ce aduce satisfacție și mândrie companiei.
La un deceniu de la începutul călătoriei sale, Retargeting Biz rămâne dedicat misiunii sale de a ajuta magazinele online să atingă succesul prin platforma sa de marketing all-in-one si așteaptă cu nerăbdare următorul deceniu de inovație, expansiune și rezultate transformative.
Până la finalul lunii octombrie, Retargeting Biz derulează o campanie prin care oferă 10% reducere la abonament pentru primele 10 luni celor care își activează contul Retargeting.