La Fântâna a lansat noua sa platformă digitală lafantana.ro, care integrează și extinde oferta de soluții pentru apă și cafea acasă, la birou și către operatorii din industria ospitalității.
Platforma oferă mult mai mult decât o imagine proaspătă brandului; lafantana.ro centralizează și integrează toate canalele de vânzări ale companiei, simplificând și eficientizând semnificativ interacțiunea dintre clienții existenți sau potențiali și La Fântâna. Compania aduce pe noua platformă soluții potrivite pentru orice tip de client, echipamente profesionale și semiprofesionale pentru toate nevoile și bugetele și, poate cel mai important, soluții sustenabile de hidratare cu apă.
Atât clienții persoane fizice cât și persoane juridice (firme, asociații, instituții publice sau private de orice talie) pot contracta și comanda produse și servicii La Fântâna și KAFUNE (brandul de cafea al companiei), precum și gestiona relația client-furnizor.
Pe platformă se pot accesa produse cu comandă unică și livrare la client dar și, cel mai important, servicii pe bază de abonament la echipamente de tip watercooler, cu apă îmbuteliată sau sisteme de filtrare a apei din rețea, pentru orice tip de mediu locativ. O noutate absolută în această ofertă o reprezintă fântâna publică City 1.0, potrivită pentru spații publice deschise și circulate, piețe publice din ansambluri rezidențiale sau centre de afaceri.
„Ne-am angajat în fața societății că gândim apa la viitor. Asta înseamnă că propunem nu doar soluțiile cele mai sustenabile și mai prietenoase cu mediul; nu doar modalități de a bea apă, acasă, la birou, pe drum ori la restaurant, fără PET-uri, fără efort de transport și la prețuri corecte. Ci și că, prin nenumărați pași mai mari sau mai mici, vrem să oferim oamenilor posibilitatea de a-și satisface o nevoie de bază – cum e hidratarea cu apă – consumând cât mai puțin din resursele existente, în deplină siguranță, la standarde ridicate de calitate și cu respect față de apă. Noua platformă sinergetică lafantana.ro și oferta noastră mult îmbunătățită sunt un pas important în această direcție”, afirmă Dan Sorin Popa, director general adjunct La Fântâna.
O altă noutate o reprezintă extinderea ofertei de servicii către industria ospitalității unde, în afara serviciilor complete de cafea pentru restaurante, baruri și hoteluri, La Fântâna propune și servicii de apă adaptate acestui mediu comercial.
„În multe țări unde mergem să ne petrecem vacanțele de vară, vedem cum o carafă de apă rece și proaspătă e primul semn al ospitalității atunci când ne așezăm la o masă. Vrem să oferim operatorilor HoReCa din România posibilitatea de a propune clienților apă filtrată , plată sau carbogazoasă, la costuri eficiente și fără consum de plastic de unică folosință”, explică Dan Sorin Popa.
Noua platformă a fost gândită nu doar ca un one-stop-shop pentru orice tip de client, ci și ca resursă de informație și educație privind universul apei și cultura cafelei.
„Explicat cât mai simplu, platforma La Fântâna reunește și integrează sinergetic trei tipuri de siteuri – o platformă e-commerce, un site de prezentare corporativă și un blog de informație și educație pe teme conexe, precum tipurile de apă de băut, siguranța și calitatea apei, respectarea și protejarea apelor din România, dezbaterile locale și globale legate de problematica apei și altele. Platforma lafantana.ro este atât cartea noastră de vizită, vitrina noastră de prezentare cât și un for de informare și dezbatere”, completează Gabriela Amza, marketing director La Fântâna.
* Conform Zenith International 2023.