Compania deţine 523 de magazine în Europa şi în prezent intră şi pe piaţa din România: OBI deschide primul magazin în Oradea şi anunţă planurile de extindere în România
OBI, liderul în domeniul DIY şi al produselor pentru grădină din Europa Centrală şi de Est, a deschis astăzi în mod oficial primul magazin OBI în Oradea. România este cea de-a 13-a ţară Europeană în care compania operează în prezent.
Compania este mândră pentru reuşita de a deschide primul magazin din România la doar 12 luni de la luarea deciziei de a intra pe piaţa din România, fiind unul dintre cei mai mari retailer internaţionali de produse DIY în Oradea.” Dorim să devenim liderul DIY pe piaţa din România având în vedere că obiectivul OBI în toate ţările în care operează este de a deveni lider pe pieţele respective,” declară Dl. Sergio Giroldi, OBI Group CEO.
La ceremonia oficială de deschidere au participat membri ai board-ului OBI Holding din Germania, autorităţile locale şi conducerea OBI România. De asemenea, a avut loc o conferinţă de presă la care au participat reprezentanţii mass media locale.
Prima deschidere a magazinului OBI din Oradea va fi urmată de deschiderea celui de-al doilea magazin în Bucureşti, până la finalul lunii noiembrie. Dl. Dieter Messner, Membru al Board-ului OBI la nivel Internaţional, declară: „Avem planuri mari pentru România. OBI intenţionează să devină cel mai important jucător de pe segmentul său pe piaţa din România”.
România oferă cele mai multe oportunităţi pentru îndeplinirea obiectivelor noastre în Europa Centrală şi de Est, datorită pieţei locale extinse, în continuă dezvoltare. Obiectivul nostru este să aducem în România competitivitatea companiei OBI bazată pe valori solide şi pe experienţa pe piaţa de produse DIY. „Consumatorii români vor beneficia de avantajul nostru competitiv de a adapta produsele din portofoliul deţinut la piaţa locală,” a declarat dl. Romano Quinzi, Country Manager OBI pentru România.
Magazinul de aproximativ 10,000 m2 îşi va deschide porţile pentru publicul larg joi, 20 noiembrie, la ora 8.30 şi va avea un orar zilnic între 08.30 şi 21.00.
Noul magazin OBI din Oradea va pune la dispoziţia consumatorilor o gamă largă de produse de bricolaj DIY, decoraţiuni interioare şi produse de întreţinere şi renovare a locuinţelor. Cea mai importantă şi mai atractivă ofertă se regăseşte în departamentul de produse pentru grădină, OBI-Grădina ta, unic atât în Oradea cât şi la nivelul întregii pieţe din România.
Profilul companiei OBI
Cu peste 523 de magazine, OBI este fără îndoială numărul 1 pe piaţa germană şi unul dintre principalii comercianţi DIY din Europa. Pe lângă Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Herţegovina şi Rusia, OBI este de asemenea prezent în Italia, Austria, Elveţia, Croaţia, Ucraina şi de acum şi în România. În următorii ani, OBI se va concentra pe extinderea pe pieţele din Europa Centrală şi de Est.
OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, având peste 38,000 de angajaţi. Magazinele OBI au înregistrat în anul financiar 2006 – 2007 vânzări totale de 5,8 miliarde Euro. Vânzările la nivel internaţional au atins o cotă de piaţă de 43%.
„Ce reprezintă DIY?”
DYI se traduce prin „Do it Yourself” şi caracterizează segmentul de piaţă ce oferă o gamă largă de produse precum:
* Materiale de construcţii (ex: lemn, materiale de construcţii, ţiglă, etc.)
* Tehnică (ex: unelte electrice, aparate, articole sanitare, electrice, de feronerie, etc.)
* Materiale de interior (ex: vopsele, tapete, lămpi, decoraţiuni, etc.)
Grădinărit (ex : ghivece, plante de interior, unelte pentru grădinărit şi mobilier, etc.).
{mosloadposition user10}