Carel Woodworks a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de aproape 4 milioane de euro. Compania își propune ca în 2023 să își extindă prezența pe piețe noi din Europa, dar și să investească mai mult în branding, design și marketing.
Anul 2022 a însemnat o extindere pe toate planurile pentru Carel Woodworks prin implicarea în proiecte complexe și de design, care au contribuit la amenajarea unor spații din mai multe clădiri din Europa. Totodată, echipa a avut ocazia să colaboreze cu mai mulți arhitecți și designeri care au dezvoltat proiecte inovatoare și cu ajutorul cărora mobilierul Carel Woodworks a ajuns în clădiri istorice și în birourile unor firme precum Amazon, JP Morgan sau Microsoft.
Proiectele reprezentative în care s-a investit cel mai mult în 2022 sunt cele de tip coworking care sunt căutate în orașele mari ale Europei, unde piața rezidențială s-a menținut echilibrată. În continuare cererea este crescută pentru produse de calitate, rezistente, create din stejar masiv, un material durabil, sustenabil și antibacterian. Totodată, există o cerere în creștere pentru design și calitatea materialelor, având în vedere mobilierul smart și inovator.
Unul dintre stilurile pe care Carel Woodworks își dorește să îl promoveze tot mai mult în 2023 este Japandi: o contopire a fenomenului „wabi-sabi” din Japonia și a conceptului „hygge” din țările scandinave.
„Am pornit la drum cu credința că este important să nu faci compromisuri la materiale, design și experiența pe care clienții o au. Aceste trei caracteristici ne-au ajutat în activitatea noastră și sunt în continuare cele care ne susțin planurile pe termen lung pentru dezvoltare. Acum suntem nerăbdători să ne reîntoarcem la expozițiile internaționale de renume la care să avem contact cu parteneri noi și să înțelegem cât se poate de bine cererea din piață și care sunt strategiile câștigătoare pentru noi”, a declarat Elena Birtoc, co-fondatoare Carel Woodworks.
Intrarea pe piețe noi este unul dintre obiectivele pe care Carel Woodworks și le propune pentru 2023, precum și stabilirea unor parteneriate cu agenții și firme de mobilă, design, arhitectură și promotori. De asemenea, în acest an își doresc să organizeze evenimente cu expoziții de casă prin care să popularizeze scopul, conceptul și filosofia brandului Carel. În 2023 își propun și mai multe investiții în această direcție, lucrând la consolidarea brandului și în România. Pe piața locală compania vizează pornirea de noi colaborări cu profesioniști din domeniu și prin intermediul acestora să aducă produsele Carel în proiectele lor din spații de birouri și HoReCa. Reprezentanții companiei vor participa la 5 expoziții internaționale în acest an și își doresc intrarea pe piața americană până la finalul anului.
Investițiile românilor încep să le ajungă tot mai mult pe cele ale clienților din Europa, anul 2023 fiind unul în urcare pentru piața din România. Marile orașe, precum București, Cluj, Timișoara atrag mult business, viață și investiții. Carel Woodworks își propune pentru anul acesta și o mărire a portofoliului de produse. Astfel, sunt planificate cel puțin 3 colecții noi, originale, care vor fi prezentate la New York, Stockholm, Milano, Copenhaga și București.