International School of Communication (ISOC), una dintre cele mai importante companii de training în comunicare din Marea Britanie, revine în București, în perioada 9 – 12 noiembrie 2017, pentru a susține programul avansat – Strategic Communication Training organizat în parteneriat cu agenția locală Creative Business Management. Compania britanică este recunoscută la nivel internațional pentru clienții săi, printre care se numără 2 prim miniștri, 12 membri ai familiilor regale din întreaga lume, 50 de CEO, 75 de miniștri, 120 de parlamentari și peste 10.000 de profesioniști în comunicare din 50 de țări.
Conceptul cursurilor ISOC este unic pe piața de training în comunicare din România și se poziționează la un nivel de predare avansat. Trainingurile sunt susținute în limba engleză și abordează noțiuni strategice care ajută departamentele de comunicare să crească cu succes organizațiile în care activează.
“Am urmărit ca experiența de training pe care o au participanții la cursurile din București să nu fie cu nimic mai prejos față de cea pe care o pot găsi în cele două centre de training ale ISOC. Trainerii, modalitatea de predare și suportul de curs sunt identice cu ceea ce ISOC livrează în toate piețele în care activează. Aici cursurile susținute în parteneriat cu agenția noastră au ca avantaj accesibilitatea financiară, un aspect foarte important pentru o piață în dezvoltare, așa cum este în România“, declară Bianca Preda, business manager în cadrul Creative Business Management.
Trainerii ISOC au o vastă experiență în comunicarea strategică, reușind să schimbe cursul unor business-uri globale. Printre ei se numără Kelly Freeman, cu 25 de ani de activitate în domeniul comunicării guvernamentale. Ea va livra un program format din trei cursuri – Strategic Event Management, Strategii avansate de PR și Comunicare și Internal Communication.
Cel de-al patrulea curs din program, Public Speaking Masterclass, este susținut de actorul britanic Paul Chequer, care transmite cu un entuziasm autentic abilitățile sale de actor și prezentator către oamenii care își doresc să își îmbunătățească skill-urile de comunicare în situații de criză.
În cadrul programului se va discuta și se va furniza expertiză vizând următoarele: dezvoltarea imaginii clientului, strategii de comunicare eficiente, rolul strategiei în creșterea organizației, discursul public și pentru alte laturi ale comunicării, care se întrepătrund cu acestea.
La curs sunt așteptate persoane care vor să își consolideze cunoștințele, având posibilitatea de a învăța de la cei mai buni profesioniști. Sunt așteptați, de asemenea, directori și persoane de decizie din organizații, specialiști, freelanceri, persoane care doresc să îmbunătățească experiența consumatorului prin programe de comunicare.
La finalul trainingului, ISOC va oferi tuturor cursanților confirmarea cunoștințelor învățate și a abilităților dobândite prin eliberarea diplomelor de participare recunoscute la nivel internațional.
Despre ISOC
International School of Communication este una dintre cele mai bine cotate instituţii de training din Marea Britanie, având şi un centru de training în Dubai. La cursurile ISOC participă o mare varietate de cursanţi, de la ofiţeri de presă la prim-miniştri. Pe lângă cursurile publice, ISOC organizează şi cursuri private şi personalizate, printre acestea numărându-se traininguri de media interviewing şi programe post-universitare pentru diverse domenii, care se întind pe mai mulţi ani. ISOC este deţinută şi condusă de Pinnacle International, cea mai mare companie de training în comunicare şi PR din lume. ISOC este acreditat de Consiliul de Acreditare Britanic – BAC, instituție a Guvernului Britanic responsabilă cu acordarea de calificări companiilor de training.
Despre Creative Business Management
Creative Business Management este agenţia de training care a adus pentru prima dată în România formatul de training, livrat cu succes de mai mulţi ani la nivel internaţional. Creative Business Management livrează din 2010 cursuri acreditate în comunicare şi marketing online. În cei şapte ani de experienţă pe piaţă, agenţia a livrat traininguri unui număr de peste 3000 de clienţi companii multinaţionale, antreprenori sau freelanceri.