Anuntul oficial al infiintarii companiei BuzzMen (www.buzzmen.ro) a fost facut in cadrul conferintei Webstock 2010 de catre Stefan Stroe si Sergiu Machidon, doi dintre cei trei fondatori.
BuzzMen este prima companie de marketing conversational si idei virale din Romania, domeniu care in Statele Unite a fost estimat la peste 50 milioane de dolari pentru anul 2009.
“Ne dorim ca BuzzMen sa produca proiecte de marketing viral, sa comunicam ideile bune care ajung care sfarsesc de atatia ani la "sertar" din lipsa de curaj in marketing sau din cauza restrictiilor canalelor clasice de comunicare media. Cu BuzzMen aceste idei cu tupeu pot sa ajunga la urechile oamenilor, utilizand canale precise (online si offline) si cu costuri operationale net inferioare agentiilor de publicitate.” au spus fondatorii.
La lansare, serviciile BuzzMen sunt urmatoarele:
– Reteaua de word-of-mouth Online Brand Ambassadors
– Servicii creative de continut viral
– Cercetare in social media
– Strategie, media planning & buying online
Detalii despre fondatori:
Stefan Stroe – Strateg Independent, ofera din ianuarie 2010 servicii de strategie de comunicare pentru companii si agentii de comunicare importante. Precendentele doua pozitii ocupate in industrie au fost de Strategic Planning Director la Grey Worldwide si Starcom Mediavest (profil LinkedIn).
Sergiu Machidon – Managing Director la Avalon Communications, agentie full-service, coordoneaza servicii de media planning & buying online in peste 22 de tari pentru clienti internationali, printre care Moneygram Italia si Lufthansa Italia. (profil LinkedIn)
Alexandru Icodin – creativ cu 9 ani experienta, in agentii ca Leo Burnett, Saatchi, Mercury, din 2008 este Managing Director la Open View, studio de creatie care are in portofoliu clienti precum Strauss Romania, Coca-Cola Romania, Life Care Europe gmbh, Edy Spedition, Scandia Romana.