- În ianuarie și februarie, compania a înregistrat o creștere de 119% față de aceeași perioadă în 2019
- Perioada de lockdown a adus o scădere de 60% în cifra de afaceri, iar până în luna octombrie scăderea a fost de 37%
- Iar până la finalul lui 2020 se estimează o scădere a cifrei de afaceri cu 20-25%
Compania lucrează la dezvoltarea ultimului modul din aplicația de CRM
Compania 100% românească Blue Lagoon Clean a obținut Premiul pentru bune practici – România, în cadrul Galei CINET organizată anul acesta la Frankfurt, propulsând România în topul profesioniștilor din domeniul curățătoriilor de haine la nivel internațional.
CINET este o organizație internațională, fondată acum 35 de ani cu scopul de a reprezenta intereselor tuturor celor care activează în domeniul curățătoriilor de haine. În cadrul competiției de anul acesta, desfășurate în Frankfurt, au participat peste 100 de companii din toată lumea, iar din România, Blue Lagoon Clean este singura companie premiată.
„Anul acesta am obținut Premiul pentru bune practici – România, iar în 2018, în cadrul Galei CINET de la Milano, am obținut Premiul de excelență și Premiul pentru bune practici – România. Aceste premii sunt foarte importante deoarece pun România pe harta profesioniștilor în domeniul curățătoriilor de haine și în același timp aduc recunoașterea Blue Lagoon Clean ca un brand apreciat atât local, cât și internațional. Conform punctajului obținut, compania noastră se situează pe locul 19 din 36 de țări premiate la categoria Premiul pentru bune practici la nivel de țară”, spune Cristina Tarasevici, fondator Blue Lagoon Clean.
Anul 2020 se anunța de departe cel mai bun din istoria companiei, nu doar prin prisma premiului obținut, dar si din punct de vedere financiar, înregistrând în primele două luni ale anului, în ianuarie și februarie, o creștere de 119%, față de aceeași perioadă a anului trecut. Însă, deși din luna martie și până în prezent veniturile companiei au fost afectate de pandemie, echipa Blue Lagoon Clean a încercat constant să găsească soluții să se adapteze noii situații, să-și păstreze echipa intactă și să livreze în siguranță clienților săi servicii profesionale de curățare și dezinfectare a hainelor și covoarelor.
“Perioada de lockdown ne-a adus o scădere de 60% în cifra de afaceri, iar în perioada de după, până în luna octombrie, scăderea a fost de 37%. Ce ne bucură este faptul că luând toate măsurile necesare la timp am reușit să trecem compania cu bine prin ce a fost până acum. Rămâne de văzut ce ne rezervă perioada următoare. Estimările pentru pentru finalul de an prevăd o scădere a cifrei de afaceri cu 20-25%, asta în condițiile în care nu se vor aplica alte măsuri restrictive”, povestește Vlad Elias, co-fondator Blue Lagoon Clean.
In prezent, Cristina Tarasevici și Vlad Elias, fondatorii Blue Lagoon Clean, continuă dezvoltarea aplicației, iar planurile pentru 2021 vizează francizarea si digitalizarea serviciilor companiei: “Ne concentrăm pe finalizarea ultimului modul din aplicația de CRM, și anume modulul de End User. Fiind prima curățătorie din București care a introdus serviciul de colectare și livrare gratuită către clienții persoane fizice și văzând beneficiile suplimentare aduse de acest serviciu în perioada stării de urgență, modelul nostru de extindere va miza foarte mult pe acest segment, dar și pe francizarea serviciilor noastre. Unul din obiectivele pentru 2021 este prezentarea unui nou model de lucru, care are la baza francizarea si digitalizarea serviciilor, model care va aduce beneficii majore clienților prin prisma accesibilității serviciilor, dar și a calității”.
Un alt obiectiv pentru 2021 este atragerea unui investitor strategic alături de care echipa Blue Lagoon Clean să poată accelera scalarea bussinesului astfel încât să dispună de prezență națională și în alte orașe din țară. De asemenea, fondatorii Blue Lagoon Clean continuă investițiile în România și pe alte segmente de business.
„Anul acesta, deși este unul greu atat din punct de vedere financiar, dar si din punct de vedere uman, am luat decizia alături de sotia mea, Cristina Tarasevici, de a ne diversifica portofoliul de investiții, prin intermediul comaniei EGV Customs Grup, deținătoarea brandurilor Englehardt Property, Englehardt Ultimate Collection și Englehardt Transporturi. Aceste afaceri noi sunt fie în domenii de suflet, care ne plac, cum este Englehardt Ultimate Collection care se ocupa de producerea de bijuterii de lux, în serii limitate sau domenii pe care le considerăm “sigure” în aceste vremuri, cum este cazul Englehardt Property prin care activăm pe segmenul imobiliar”, dezvăluie Vlad Elias.