Studiul «PRODUSUL ANULUI®» se deruleaza in luna aprilie
Specialisti din marketing, media si comunicare s-au intalnit joi, 29 martie, in Comitetul Etic al competitiei Votat Produsul Anului®, pentru validarea categoriilor si produselor inscrise in editia 2018.
In cadrul intalnirii, membrii Comitetului Etic au validat un numar de 29 categorii din ariile de FMCG, suplimente alimentare, electrocasnice, bricolaj si banking.
Din Comitetul Etic au facut parte: Ana Paun – Director Programe InfoCons – Asociatia pentru Protectia Consumatorilor, Cezar Baciu – News Curator – Rappel des titres, Cristina Dragna Turnagiu – Senior Beauty Editor – Lips Magazine, Ina Dumitrache – Director Executiv – RFI Romania, Florin Alexe – Marketing Manager National FM, Loredana Sandulescu – Editor BIZ, Andreea Timofte – editor weinvent.ro, Teodora Migdalovici – Ambasador Cannes Lions Romania.
Produsele inscrise si validate in cadrul intalnirii Comitetului Etic au fost declarate finaliste si vor intra in studiul de piata realizat de compania de cercetare Exact Business Solutions. Cercetarea va fi realizata pe un esantion de minim 8,000 de consumatori romani, ce va avea loc in perioada 2 – 30 Aprilie 2018, iar castigatorii vor fi anuntati in data de 23 mai in cadrul Galei Votat Produsul Anului.
In cadrul studiului realizat de Exact Business Solutions, consumatorii vor evalua produsele din perspectiva atractivitatii, inovatiei si satisfactiei. Produsele desemnate castigatoare de catre consumatori primesc stampila “Votat Produsul Anului®” si dreptul de a folosi acest titlu pe ambalaj si in toate materialele de comunicare, pe perioada urmatoarelor 12 luni din momentul anuntarii lor oficiale.
“Am fost implicata la fiecare editie si in 2018 am fost impresionata de diversitatea categoriilor si a brandurilor implicate in competitie. Sunt foarte curioasa care sunt optiunile consumatorilor romani,” a spus Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions in Romania.
Florin Alexe, Marketing Manager National FM, a declarat: “Produsele si serviciile inscrise anul acesta in Competitia Produsul Anului au fost intr-un numar semnificativ mai mare comparativ cu cel din editiile anterioare. In Romania ritmul inovatiilor prezente pe piata este unul dinamic, in pas cu nevoile consumatorilor. Interesul producatorilor pentru validarea acestor inovatii de catre consumatorii romani, prin intermediul competitiei Produsul Anului, confirma eficacitatea acestui instrument de marketing”.
“Votat Produsul Anului®” este un concept international care premiaza produsele inovative, activand în prezent în peste 40 de tari.
“Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiaza inovatia” este un timbru rosu, extrem de vizibil printre produsele si serviciile din retail si nu numai. Este un timbru pe care il pot purta doar produsele noi, ce au fost votate de catre consumatori.
51% dintre consumatorii din mediul urban* cunosc aceasta eticheta si peste 80% declara ca probabil ar cumpara un produs ce o poarta.
* Conform studiului de piata realizat online de Exact Business Solutions pe un esantion de 6314 consumatori romani, cu vârsta cuprinsă între 18 si 54 de ani, in Aprilie 2017.