Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Comisia Europeana finanteaza crearea si functionarea

centrelor de informare pentru publicul larg

Reprezentanţa Comisiei Europene în România lansează apelul pentru propuneri de proiecte în vederea selectării organizaţiilor care vor găzdui centrele de informare Europe Direct în perioada 2009 – 2012. Structurile-gazdă vor beneficia de o subvenţie anuală din partea Comisiei Europene pentru buna funcţionare a centrelor. Bugetul maxim anual alocat României este 600.000 Euro. Termenul limită pentru depunerea propunerilor de proiecte este 29 septembrie 2008. Subvenţia anuală pusă la dispoziţie de Comisia Europeană este cuprinsă între minim 12.000 Euro şi maxim 25.000 Euro şi reprezintă cel mult 50% din costurile de funcţionare eligibile pentru fiecare centru.  Restul de 50% din costuri va fi asigurat de structurile-gazdă.

Criteriile principale ale evaluării propunerilor de proiecte sunt următoarele:
–    Relevanţa propunerii de proiect depuse de potenţiala structură gazdă;
–    Profilul şi impactul estimat al centrului de informare în aria geografică pe care o acoperă;
–    Calitatea serviciilor de informare propuse;
–    Calitatea activităţilor de comunicare propuse;
–    Calitatea bugetului propus şi eficienţa economică.

Informaţii şi clarificări privind acest apel pot fi solicitate până cel mai târziu 24 septembrie. Rezultatele procesului de selecţie se vor publica în a doua jumătate a lunii noiembrie, iar contractele se vor semna la începutul lunii ianuarie 2009.

Documentaţia aferentă acestui apel poate fi descărcată de pe site-ul Internet al Reprezentanţei CE în România,  //ec.europa.eu/romania/focus/europedirect_ro.htm

Apelul urmăreşte ca prin îmbunătăţirea acoperirii geografice şi repartizarea echitabilă a centrelor în toată ţara să  faciliteze accesul cetăţenilor din mediul rural şi urban la informaţii cu privire la toate domeniile de activitate ale Uniunii Europene şi, în special, la felul în care acestea le afectează viaţa de zi cu zi.

Misiunea centrelor Europe Direct  este de a promova cetăţenia europeană informată şi activă. Centrele reprezintă un punct de acces către Uniunea Europeană: ele oferă cetăţenilor informaţii generale despre Uniune, recomandă surse de informare specializate, aduc temele europene în atenţia cetăţenilor şi încurajează dezbaterea pe aceste teme.

Bucuresti, 31.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.