Gourmette – Ediţia de Vară – un răsfăţ 100% natural
Heidi lansează 4 noi sortimente, în gama Gourmette. Păstrând conceptul Gourmette – Invitaţie în Lumea Simţurilor, Gourmette – Ediţia de Vară propune combinaţii unice, de fructe aromate, presărate cu grijă deasupra tabletei de ciocolată cu lapte sau albă.
Mai mult decât o ciocolată!
Gama Gourmette nu este o simplă ciocolată. Este o invitaţie în Lumea Simţurilor! Cele mai noi apariţii în gamă completează Lumea Gourmette cu arome proaspete, delicios de răcoroase, potrivite pentru vară.
Prin fereastra ambalajului deosebit de elegant, VEZI bucăţelele de fructe şi le admiri culorile. Deschizi ambalajul şi ATINGI fructele dulci şi coapte presărate deasupra tabletei de ciocolată. Poţi deja să MIROŞI vara prin aroma lor. Rupi o pătrăţică din tabletă şi AUZI deliciosul sunet pe care îl are ciocolata de bună calitate. GUŞTI! Aroma puternică a ciocolatei albe sau cu lapte se îmbină perfect cu delicateţea ingredientelor 100% naturale. SIMŢI o explozie de energie!
Gourmette Strawberry & Raspberry este o simfonie de arome. Capşuni şi zmeură coapte, presărate pe tableta de ciocolată albă, îţi amintesc de plăcerile simple ale copilăriei.
Gourmette Banana & Passion Fruit, te poartă într-un tărâm exotic, plin de savoare, un gust uşor dulce şi incitant de aromat de banană şi fructul pasiunii.
Gourmette Pineapple & Kiwi este o combinaţie energizantă între aroma ananasului copt şi acrişorul fruct de kiwi, care te duce cu gândul la o vacanţă tropicală.
Gourmette Peach & Apricot îţi răsfaţă simţurile cu aromele preferate ale zilelor de vară: piersici şi caise se unesc cu ciocolata cu lapte pentru o experienţă senzorială completă.
Aventurează-te în Lumea Simţurilor pe www.heidi-senses.com!
Începe aventura în Lumea Simţurilor
Gama Gourmette are un microsite dedicat!
Pentru a comunica cât mai bine gama Gourmette, Heidi invită în Lumea Simţurilor toţi consumatorii de ciocolată premium, printr-un microsite dedicat www.heidi-senses.com. Începând din 6 mai 2011, în paralel cu promovarea Gourmette în magazine şi în diverse evenimente culturale, microsite-ul propune o călătorie în Lumea Simţurilor, la finalul căreia, utilizatorii sunt răsplătiţi cu premii diverse.
www.heidi-senses.com
Mai mult decât o ciocolată!
Conceptul campaniei Gourmette a plecat de la însăşi esenţa gamei. Aceasta nu este o simplă ciocolată! Este un produs unic pe piaţă, în care ingredientele 100% naturale, nu sunt amestecate în ciocolată, ci presărate cu grijă peste tableta de ciocolată albă sau cu lapte. Combinaţiile sunt de asemenea unice şi pline de savoare: seminţe de dovleac cu portocală, migdale cu cireşe, boabe de cacao şi cafea, alune de padure caramelizate si stafide.
Odată intrat în site, iubitorul de ciocolată pătrunde în Camerele Simţurilor. La fel cum ciocolata Gourmette stimulează fiecare dintre cele 5 simţuri: Văz, Auz, Miros, Atingere şi Gust, microsite-ul oferă acelaşi lucru, virtual. Odată ce utilizatorul parcurge fiecare Cameră dintre cele 5 şi experimentează câte un simţ, colecţionează un simbol şi intră în extragerea zilnică cu premii în tricouri personalizate şi ciocolată Gourmette. Dacă strânge toate cele 5 simboluri, intră în tragerea la sorţi săptămânală, unde poate primi un iPod Touch şi toate sortimentele din gama Gourmette. Toţi utilizatorii intră în extragerea finală unde pot câştiga un iPad şi toata gama Gourmette!
Concursul se desfăşoară în paralel pe microsite şi pe pagina de Facebook a companiei: facebook.com/Heidi Chocolat.
Interactiv şi atractiv, microsite-ul va oferi utilizatorilor o experienţă deosebită. Pe www.heidi-senses.com se unesc două concepte aparent incompatibile: experienţa degustării de ciocolată, un moment de răsfăţ şi linişte şi ritmul alert în care se desfăşoară viaţa în mediul online.
Campania online este dublată de promovarea in-store care se desfăşoară timp de 6 săptămâni în magazine mari de tip hypermarket, în cele mai mari oraşe din ţară. Totodată, gama Gourmette va fi oferită spre degustare şi la diferite evenimente, vernisaje sau în magazine de tip concept-store.