Colosseum Mall va găzdui anul viitor două restaurante KFC. Una dintre cele două locații va fi de tip Drive-Thru, cu o suprafață de peste 300 mp, iar cealaltă va fi amplasată în food court-ul din Colosseum Mall și va ocupa o suprafață de peste 150 mp.
“Sphera Franchise Group devine astfel unul dintre partenerii noștri strategici în procesul de dezvoltare a Colosseum Mall, dar și a locației per ansamblu. Locația noastră permite deschiderea a două restaurante KFC, unitatea de tip Drive-Thru fiind prima dintr-un proiect de trei unități de acest fel, cu acces direct din Șoseaua Chitilei și centrul nostru comercial. Astfel, clienții din Nordul și Nord-Vestul capitalei, localitățile învecinate și cei care tranzitează zilnic zona, se vor bucura de prezența KFC și a altor zeci de noi branduri în Colosseum Mall.”, a declarat Mihai Dinu, General Manager Colosseum Mall.
„Cu toate că am întâmpinat multe provocări în ultima perioadă, KFC reprezintă un brand puternic care a reușit să-și continue planurile de dezvoltare privind expansiunea portofoliului de restaurante, la nivel local. Ne bucură cu atât mai mult cu cât încheiem anul 2020 cu noi perspective pentru viitor, prin anunțarea unui parteneriat strategic alături de Colosseum Mall pentru deschiderea a două tipuri de restaurante KFC, în zona de Nord-Vest a Bucureștiului: o unitate food court și un Drive-Thru care ne vor aduce cu un pas mai aproape de fanii brandului. Împreună ne vom asigura că îi întâmpinăm pe consumatori în cele mai sigure condiții pentru a se bucura de produsele lor preferate KFC. ” a declarat Călin Ionescu, CEO Sphera Franchise Group.
Restaurantele KFC vor respecta toate standardele de siguranță impuse la nivel de brand, cât și de către autorități, în contextul socio-sanitar actual, oferind clienților multiple facilități, precum kiosk-uri care eficientizează preluarea comenzilor și sistemul fusion care presupune un customer display pe care clienții își pot urmări comanda.
“Colosseum Mall propune un concept unic operatorilor de restaurante și cafenele. Food court-ul va fi situat la parter și va permite fiecărei unități să opereze terase la exterior, în piațeta de peste 2,000 mp, care va fi amenajată special în acest scop. În plus, va exista acces direct către multiplex și sala de fitness, precum și către celelalte magazine și servicii prezente în mall.” a completat Doinița Ilie, MRICS, Leasing Manager Colosseum Mall.
Lansarea noilor spații comerciale a fost reprogramată pentru 2021, din cauza contextului generat de pandemia Covid-19.
Centrul Comercial Colosseum se află în proces de extindere a suprafeței comerciale, urmând ca spre finalul anului 2021 să găzduiască peste 60 de magazine noi, retaileri de modă, accesorii, petrecere a timpului liber, restaurante, cafenele și locuri de joacă pentru copii.
Centrul Comercial Colosseum este prezent pe piața bucureșteană de 9 ani și găzduiește în prezent branduri importante precum Carrefour, Altex, Jysk, LC Waikiki, Sport Vision, Pepco, Leroy Merlin, 5asec, Help Net, Nedelya, Orange, IQBox, Arsis Vodafone, Inmedio, Diris Optică Medicală, Pizza Bonita, Xpressions Beauty Salon, Esența Plant și Animax.