Colosseum Mall adaugă în portofoliul său de chiriași brandul Douglas, care urmează să se alăture proiectului de extindere a centrului comercial. Finalizarea lucrărilor de construcție și inaugurarea noilor spații comerciale din cadrul Colosseum Mall vor avea loc în primul semestru al acestui an.
Douglas este principala platformă premium dedicată zonei de beauty din Europa, cu peste 2000 de magazine și peste 160.000 de produse de înfrumusețare comercializate prin intermediul rețelelor sale online și offline.
În Colosseum Mall, Douglas va inaugura cel de-al 34-lea magazin din România și va implementa un concept nou și premium, pentru a îmbunătăți experiența clienților și pentru a le oferi acestora acces la brandurile în tendințe din portofoliu, care cuprinde parfumuri, produse de machiaj și îngrijire a pielii, precum și accesorii ale mărcilor de lux.
Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania – „În ultimii ani am monitorizat Colosseum Mall și zona sa de proximitate, datorită locației excelente a acestui centru comercial în nord-vestul Bucureștiului. Având în vedere dezvoltarea rapidă a segmentului rezidențial și faptul că este conectat la cea mai importantă arteră de circulație din jurul capitalei, șoseaua de centură, Colosseum Mall se va adresa nu numai locuitorilor din Sectorul 1 al Bucureștiului, dar și localităților Chitila, Mogoșoaia și Buftea. Credem că această extindere a centrului comercial este oportunitatea perfectă de a deschide un nou magazin Douglas pentru a fi mai aproape de clienții noștri care locuiesc în această zonă.”
În ultimul an fiscal (2020/2021), grupul Douglas a generat vânzări de 3,1 miliarde de euro. Atât magazinele fizice, cât și platformele online au contribuit la performanțele de business ale brandului, în ciuda contextului pandemic.
Mihai Dinu, General Manager Colosseum Mall – „Parfumeriile și magazinele care comercializează produse de înfrumusețare și de îngrijire sunt necesare într-un centru comercial. Strategia pe care o urmăm pentru oferta noastră de retail este de a atrage mărci populare și iubite, care performează și se adaptează condițiilor pieței. Suntem bucuroși să îi urăm bun venit brandului Douglas și, totodată, să aducem mai aproape de clienții Colosseum Mall, brandurile lor preferate.”
Colosseum Mall se apropie de finalizarea lucrărilor de construcție și de inaugurarea noilor spații comerciale, care cuprind branduri renumite la nivel internațional și local.
Pe lângă o gamă diversificată de branduri fashion și accesorii, Colosseum Mall va integra și o zonă atractivă de food court, care va fi conectată cu terase exterioare și cu o grădină de 2000 mp, concepută pentru a găzdui food truck-uri, locuri de joacă pentru copii și activități recreative potrivite pentru orice anotimp.
Colosseum Mall a încheiat anul 2021 cu o rată de ocupare de 100% pentru actualul GLA și cu un procent de leasing de 95% pentru proiectul de extindere a mall-ului. După inaugurarea noilor spații comerciale, dezvoltatorul se va concentra pe mai multe proiecte planificate, printre care construirea unui drive-thru cu mai multe unități de-a lungul șoselei Chitilei, precum și un proiect rezidențial multifamilial.