la RoNewMedia 5.0
Liderul unuia dintre shop-urile digitale ale diviziei VivaKi, parte din Publicis Group, Colin Kinsella, ajuns recent la conducerea Digitas North America, şi-a confirmat prezenţa între keynote speakerii RoNewMedia 5.0.
Pe 9 noiembrie, în cadrul Inspiration Day, la Crystal Ballroom & Events, Kinsella va prezenta în faţa unei audienţe formate din invitaţii speciali ai evenimentului şi profesionişti locali care sunt instrumentele folosite de Digitas în lupta pentru bugetele de online advertising, în prezent, atrase în mare parte de giganţii globali, Google, Microsoft şi Yahoo.
Colin Kinsella a devenit President al Digitas North America în octombrie anul trecut, după ce Publicis a achiziţionat de la Microsoft Razorfish, unde Kinsella a petrecut 5 ani de zile, ultima funcţie ocupată fiind cea de Global Chief Innovation Officer.
Razorfish a fost integrată împreună cu Digitas, mai vechea achiziţie a grupului de comunicare francez, în divizia digitală VivaKi, care conform estimărilor făcute de oficialii companiei ar trebui să contribuie cu 23 de procente la profitul global al Publicis.
Alături de liderul Digitas, vor participa la dezbaterile şi prezentările RoNewMedia 5.0 şi Mark Cowan – Head of emerging markets EMEA [Europe, Middle East şi Africa] la Facebook; Hugo Barra – product management director & global product lead for mobile la Google; John Hrvatin – lead program manager Internet Explorer, Microsoft; Ebbe Altberg – vice president & head of audience Europe, Yahoo, Timothy Bataillie – Business Development CEE, Turkey & MENA region, Netlog, Laurent Haug – fondator şi CEO al conferinţelor Lift (Geneva, Elvetia); şi Kim Weckstrom – antreprenor în serie, senior partner la Avaus Consulting & board member la Interquest Oy.
Pentru cea de-a doua zi de eveniment, Working Day, sunt în pregătiri traininguri susţinute de Google, Yahoo – cu sprijinul MediaCafe, Microsoft, SmartAdserver, Venture Connect – cu sustinerea Biris Goran; şi de alte companii importante care îşi vor confirma participarea în zilele ce urmează.
De asemenea, anul acesta premiile industriei, tradiţionalele RoWebDesign şi RoWebTV, se vor desfăşura sub umbrela RoWebCampaigns, startul înscrierilor urmând a fi dat la începutul săptămânii viitoare.
Pe tot parcursul RoNewMedia 5.0 participanţii vor putea vizita şi expoziţia de înaltă tehnologie RoHiTech.
Cei care doresc să-şi rezerve locuri la eveniment sunt aşteptaţi în pagina de înregistrări de pe RoNewMedia.ro, în timp ce noutăţile RoNewMedia 5.0 vor fi prezentate atât pe site, cât şi în conturile de social media, Twitter.com/ronewmedia şi Facebook.com/ronewmedia.
Organizată pentru prima dată în vara anului 2008, conferinţa internaţională RoNewMedia este susţinută şi anul acesta de Orange, în calitate de partener principal, precum şi de alţi sponsori de prestigiu printre care Microsoft, Mediacafe, SmartAdServer şi New Host.