Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Colgate – Palmolive va intra pe pietele din America Latina si Canada

cu gama de inalbitori casnici

Compania Colgate-Palmolive a facut cunoscuta strategia anului 2007 pentru piata din America Latina si Canada. Astfel, ca prima directie a strategiei, compania Colgate-Palmolive a anuntat vanzarea marcilor sale latino-americane si canadiene de inalbitori catre compania Clorox. Tranzactia, in valoare de 126 milioane dolari, include vanzarea marcilor de inalbitori Javex, Agua Jane si Nevex in Canada, Uruguay si Venezuela, respectiv licenta inalbitorului Ajax pe timpul unei perioade de tranzitie in Columbia, Republica Dominicana si Ecuador.

A doua directie a strategiei acestui an o constituie cresterea interesului global pentru gamele de igiena orala si ingrijire personala, mai profitabile si mai rapide in dezvoltare.

Reuben Mark, presedintele companiei Colgate a declarat : “Odata cu vanzarea gamelor noastre de detergenti, intentionam redirectionarea  resursele afacerii in favoarea gamelor noastre de igiena orala si ingrijire personala, care si-au dublat rata vanzarilor si profitul in tarile in care sunt folosite.”

In Columbia, acordul intre Colgate Palmolive si Clorux va fi supus unor reguli si aprobari specifice tarii, iar in Canada tranzactia se va finaliza cel mai probabil in primele luni ale anului. In tarile latino-americane, tranzactia va fi incheiata la inceputul lui 2007, desi vanzarea gamei columbiene depinde de anumite aprobari. Se estimeaza ca aceasta vanzare a marcilor de inalbitori va avea ca rezultat, fara taxe, un castig aproximativ de 70 de milioane de dolari si va duce la compensarea cheltuielilor restructurarilor anterior dezvaluite din Programul de Restructurare al Companiei din 2004.

Reuben Mark a conchis : “Aceasta simplificare din portofoliul nostru ne va imbunatati profitul total al diviziilor noastre din America Latina si America de Nord si va facilita cresterea puternica a gamelor noastre de produse de igiena orala si ingrijire personala.”

Colgate Palmolive este una dintre cele mai importante companii globale, care se concentreaza intens pe vanzarea produselor de igiena orala, ingrijire personala, produse de uz casnic si pentru ingrijirea animalelor. Produsele Colgate se vand in peste 200 de tari, sub nume de marci recunoscute international ca Palmolive, Colgate, Mennen, Sorriso, Kolynos, Elmex, Tom’s of Maine, Ajax, Axion, Soupline si Suavitel, dar si Hill's Science Diet si Hill's Prescription Diet, macare pentru animale. Pentru mai multe informatii despre marcile Colgate, vizitati site-ul companiei: www.colgate.com

Bucuresti, 22.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.