cu gama de inalbitori casnici
Compania Colgate-Palmolive a facut cunoscuta strategia anului 2007 pentru piata din America Latina si Canada. Astfel, ca prima directie a strategiei, compania Colgate-Palmolive a anuntat vanzarea marcilor sale latino-americane si canadiene de inalbitori catre compania Clorox. Tranzactia, in valoare de 126 milioane dolari, include vanzarea marcilor de inalbitori Javex, Agua Jane si Nevex in Canada, Uruguay si Venezuela, respectiv licenta inalbitorului Ajax pe timpul unei perioade de tranzitie in Columbia, Republica Dominicana si Ecuador.
A doua directie a strategiei acestui an o constituie cresterea interesului global pentru gamele de igiena orala si ingrijire personala, mai profitabile si mai rapide in dezvoltare.
Reuben Mark, presedintele companiei Colgate a declarat : “Odata cu vanzarea gamelor noastre de detergenti, intentionam redirectionarea resursele afacerii in favoarea gamelor noastre de igiena orala si ingrijire personala, care si-au dublat rata vanzarilor si profitul in tarile in care sunt folosite.”
In Columbia, acordul intre Colgate Palmolive si Clorux va fi supus unor reguli si aprobari specifice tarii, iar in Canada tranzactia se va finaliza cel mai probabil in primele luni ale anului. In tarile latino-americane, tranzactia va fi incheiata la inceputul lui 2007, desi vanzarea gamei columbiene depinde de anumite aprobari. Se estimeaza ca aceasta vanzare a marcilor de inalbitori va avea ca rezultat, fara taxe, un castig aproximativ de 70 de milioane de dolari si va duce la compensarea cheltuielilor restructurarilor anterior dezvaluite din Programul de Restructurare al Companiei din 2004.
Reuben Mark a conchis : “Aceasta simplificare din portofoliul nostru ne va imbunatati profitul total al diviziilor noastre din America Latina si America de Nord si va facilita cresterea puternica a gamelor noastre de produse de igiena orala si ingrijire personala.”
Colgate Palmolive este una dintre cele mai importante companii globale, care se concentreaza intens pe vanzarea produselor de igiena orala, ingrijire personala, produse de uz casnic si pentru ingrijirea animalelor. Produsele Colgate se vand in peste 200 de tari, sub nume de marci recunoscute international ca Palmolive, Colgate, Mennen, Sorriso, Kolynos, Elmex, Tom’s of Maine, Ajax, Axion, Soupline si Suavitel, dar si Hill's Science Diet si Hill's Prescription Diet, macare pentru animale. Pentru mai multe informatii despre marcile Colgate, vizitati site-ul companiei: www.colgate.com
{mosloadposition user10}