Compania Colgate – Palmolive, producător de top în domeniul produselor de îngrijire orală şi personală, aniversează 15 ani de prezenţă în România, fiind una dintre primele corporaţii multinaţionale care au abordat piaţa românească după 1990.
“Dincolo de rezultatele obţinute în cei 15 ani pe piaţa românească, la care este firesc să ne referim într-un moment aniversar, mult mai importantă pentru companie este relaţia specială construită în timp cu toţi consumatorii din România, care se bazează pe responsabilitatea cu care am acţionat pe această piaţă. Prin calitatea produselor lansate, prin programele de educare a consumatorilor români şi prin colaborarea strânsă cu mediile universitare, cu autorităţile şi cu profesioniştii din domeniul medical, în tot acest timp, am urmărit îmbunătăţirea parametrilor igienei orale a populaţiei din România” – a declarat reprezentantul Colgate-Palmolive România.
Compania Colgate – Palmolive România reuneşte în portofoliul său mărci renumite atât la nivel internaţional, cât şi local, cum ar fi Colgate, Palmolive, Protex, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Ajax, Axion, Super Cristal, Norvea şi D’Amaris. Toate produsele Colgate pentru igienă orală beneficiază de recomandarea exclusivă a Asociaţiei Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România (AMSPPR), în timp ce produsele Protex beneficiază de recomandarea exclusivă a Societăţii Române de Dermatologie.
Ca lider mondial şi local în domeniul produselor de igienă orală, Colgate-Palmolive România investeşte atât în consolidarea şi diversificarea produselor din portofoliu, cât şi în educaţia publicului larg.
În 1992, compania a intrat pe piaţa din România cu gamele de produse Colgate, Palmolive şi Axion, iar un an mai târziu, cu săpunurile Protex. În 1994, Colgate-Palmolive România lansează gamele de deodorante Lady şi Mennen Speed Stick şi, odată cu acestea, iniţiază programe de educare a consumatorilor cu privire la utilizarea unei noi forme de produs – deodorantul solid. În 2003 a fost introdusă apa de gură Colgate Plax, iar în 2005 pasta de dinţi pentru copii Colgate Smiles. Anul 2005 marchează şi apariţia pastei pentru dinţi sensibili, Colgate Sensitive. În 2007, kit-ul unei igiene orale avansate este completat cu aţa dentară Colgate Total Premium. Segmentul de îngrijire personală s-a îmbogăţit în 2004 prin gama Palmolive Aroma Therapy, în 2005 prin introducerea gamei Palmolive Thermal Spa, iar în 2007 prin lansarea deodorantelor Palmolive Deo. Gama produselor cu putere superioară de curăţare a fost deschisă în 2006 de Ajax Professional Sprays, şi completată în martie 2007 de Ajax Professional Extra Power, primul produs superior pentru curăţarea suprafeţelor mari.
În decursul celor 15 ani de prezenţă pe piaţa din România, Colgate-Palmolive s-a implicat activ, investind într-o serie de proiecte şi campanii educaţionale. Astfel, de-a lungul anilor, peste 5.000.000 de copii de pe întreg teritoriul ţării au primit mostre gratuite şi materiale educaţionale, prin programul Şcolar de Igienă Orală Colgate. Luna Colgate, demarată în 1997, reprezintă un amplu proiect educaţional, realizat în parteneriat cu AMSPPR, prin intermediul căruia se oferă consultaţii stomatologice gratuite în peste 2500 de cabinete de pe întreg teritoriul ţării.
De asemenea, compania Colgate-Palmolive România este implicată în numeroase programe educaţionale pentru preşcolari, elevi, adolescenţi sau persoane cu nevoi speciale, organizate în parteneriat cu universităţi, foruri educaţionale sau instituţii de sănătate – Micii Sanitari, Special Smiles, Docteurs Sourire, Programul educaţional al OSS Cluj.
Recent, Colgate-Palmolive România a sprijinit Spitalul Universitar de Chirurgie Orală şi Maxilo – Facială “Prof. Dr. Dan Theodorescu” din Bucureşti, prin achiziţionarea principalului echipament medical, de ultimă generaţie, al blocului operator. Aparatul – de tip Stryker TPS – este destinat operaţiilor de chirurgie maxilo-facială ce implică intervenţii la nivelul oaselor, eficientizând procedeul şi timpii operatori, asigurând totodată o mai bună vindecare post intervenţie chirurgicală.
Mai mult, de-a lungul timpului, Colgate-Palmolive România a susţinut procesul educaţional universitar prin donaţii de echipamente electronice (PC-uri, scanere, imprimante), prin tabere de formare profesională pentru studenţi, fiind în acelaşi timp prezentă la manifestările ştiinţifice importante din domeniul medicinei dentare. Iniţiat în luna octombrie 2004, programul “Bursa Colgate” a devenit deja o tradiţie pentru studenţii facultăţilor de medicină dentară, Colgate – Palmolive România, în colaborare cu AMSPPR, încurajând şi recompesând studenţii cu merite deosebite.
Istoria Colgate în lume a început, însă, cu peste 200 de ani în urmă. Înfiinţată în anul 1806 de către William Colgate, compania şi-a început activitatea la New York producând săpunuri, apret şi lumânări. Din 1870, pe fondul unui interes ridicat al consumatorilor faţă de igiena orală, Colgate a început să comercializeze atât pastă de dinţi, cât şi pudră pentru albirea dinţilor. În anul 1896, compania introduce pe piaţă tuburile speciale pentru pasta de dinţi, iar în 1911, inaugurează programele de responsabilitate socială, oferind şcolilor peste 2 milioane de periuţe şi tuburi de pastă de dinţi. În anul 1928, Colgate fuzionează cu Palmolive, companie specializată în producţia de săpun deţinută de BJ Johnson, punându-se astfel bazele companiei Colgate–Palmolive. În prezent, Colgate–Palmolive are reprezentanţe în peste 200 ţări şi oferă produse de calitate din următoarele categorii: Oral Care, Personal Care, Home Care şi Pet Nutrition.
{mosloadposition user10}