Clubul Oxette propune clienţilor discounturi explozive şi oferte exclusive
Compania de bijuterii şi ceasuri Oxette a anunţat, în cadrul unui eveniment special derulat în incinta Cocor Store, lansarea Clubului Oxette, în prezenţa unor vedete ca Andreea Esca, Dana Rogoz, Eli Roman sau Mirela Vescan.
Recunoscută prin pasiunea pentru inovaţie şi designul inspiraţional, Oxette invită publicul să descopere lumea Clubului Oxette. Dacă vei deveni membru al comunităţii Oxette şi vei achiziţiona cardul de membru al Clubului, câştigi un discount special la orice achizitie, eşti primul care află de ofertele şi evenimentele speciale de la Oxette şi care are acces la noile colecţii unicat din magazine, primeşti informaţii referitoare la ultimele trenduri şi invitaţii la prezentările de modă Oxette.
“Clubul Oxette transformă legătura cu clientul într-o întâlnire permanentă, într-o experienţă personală, într-o invitaţie în lumea frumosului. Bijuteriile dau viaţă brandului nostru, clienţii sunt inspiraţia, iar Clubul Oxette devine povestea noastră comună. Toate variantele de card propuse reflectă politica de fidelizare a clienţilor şi interesul companiei de a oferi cele mai bune propuneri de design de bijuterie şi ceasuri. Prin acest instrument compania Oxette reafirmă valorile care au consacrat-o: inovaţie şi creativitate, orientarea către client, pasiune, loialitate. Dorim să devenim una din primele opţiuni în alegerea consumatorului în materie de accesorii – bijuterii şi ceasuri bijuterie, iar produsele noastre să devină repere ale gustului şi alegerilor îndrăzneţe”, a declarat Alexandra Popescu (foto), manager Oxette.
În cadrul aceluiaşi eveniment a fost prezentată noua colecţie de primăvară-vară 2011 OASIS, inspirată din imaginile etnice, detaliile religioase, desenul cu henna, graffiti şi cultura pop. Designul extravagant şi piesele impozante inspirate din creaţiile bijutierilor din Grecia Antică sunt amprenta sa stilistică. Colecţia OASIS este dominată de bijuteriile din argint 925˚ în combinaţie cu argintul în baie de aur cu finisaje mate şi pietre naturale semipreţioase. Combinaţiile de metal şi piele colorată în nuanţele iubite în această vară sunt foarte uşor de asortat.
Din acest sezon, ceasurile marca Oxette se apropie tot mai mult de conceptul de bijuterie. Practic, ceasul sezonului 2011 depăşeşte statutul unui accesoriu cu stil şi devine o bijuterie în sine. Linia de bijuterii şi linia de ceasuri au un atribut comun: interesul pentru designul artistic, creativitate şi concept. În acest sezon Oxette mizează pe ceasurile unisex, care au cureaua din silicon colorat, foarte plăcut la atins, fără cristale, de preferat cu cronografe. În colecţia de ceasuri primează culorile foarte puternice – fucsia, galben, mov, corai. Deoarece Oxette accesorizează ţinute şi este mereu în trendurile internaţionale, revenirea la minimalism din colecţiile de haine a fost marcată, în colecţia de ceasuri Oxette SS2011, prin ceasuri cu un cadran simplist, cu cifrele uşor evidenţiate şi dimensiuni reduse. Animal print-ul folosit la colecţiile de haine a fost preluat cu îndrăzneală şi în colecţia de ceasuri, unde acelaşi print se regăseşte pe cadran sau curelele ceasurilor Oxette.
Reintră în forţă în acest sezon ceasurile pe curele de piele şi silicon, mai ales datorită uşurinţei cu care pot fi schimbate curelele, compunând de fiecare dată un alt ceas, care să poată fi uşor asortat unei alte ţinute. O mare varietate de ceasuri casual-chic cu brăţări metalice şi din silicon colorat completează cea mai atrăgătoare colecţie a sezonului.
Detalii despre Clubul Oxette şi beneficiile oferite se găsesc la toate magazinele companiei din Bucureşti şi din ţară.