Două dintre cele mai cunoscute mărci din lume își extind colaborarea pentru a crea o nouă experienţă pentru milioane de invitaţi în cadrul parcului de distracţii Epcot.
GM se va implica în mod activ alături de Walt Disney Imagineering în dezvoltarea „Test Track”. “Test Track” va fi prezentat de către cea mai cunoscută marcă GM, Chevrolet. Cum Chevrolet a împlini recent 100 de ani, noul contract de colaborare va permite companiei General Motors să-şi expună povestea în cele mai inedite moduri în faţa a milioane de invitaţi din întreaga lume şi să rămână în continuare sponsorul auto oficial al World Disney World Resort.
„În calitate de marcă globală, Chevrolet are plăcerea de a prezenta „Test Track” invitaţilor din întreaga lume”, a declarat Joel Ewanick, director internațional de marketing pentru General Motors. „Cele mai bune invenții ale companiilor Disney şi Chevrolet vor aduce împreună invitaţilor o experienţă unică în ceea ce priveşte procesul de design al autovehiculelor pe care le pot vedea pe şosele astăzi şi în viitor.” a adăugat acesta.
Potrivit planurilor, pista de testare (Test Track) GM actuală îşi va închide porţile în aprilie 2012, urmând ca deschiderea celei noi să fie programată pentru toamna aceluiaşi an.
Invitaţii își vor putea crea propriile prototipuri şi, desigur, vor putea vedea ultimele modele lansate de Chevrolet într-un salon auto inedit.
Despre parcurile şi staţiunile Walt Disney
Parcurile şi staţiunile Walt Disney sunt locurile în care familiile se bucură de magia personajelor îndrăgite din lumea Disney. Cu mai bine de 50 de ani în urmă, Walt Disney a creat un nou tip de distracţie pe care familiile o puteau experimenta împreună, transpuse într-o atmosferă de poveste. Viziunea sa include în prezent o colecţie de cinci dintre principalele destinaţii pentru vacanţele în familie – Parcul Disneyland, Anaheim, California; Walt Disney World Resort, Lake Buena Vista, Florida; Tokyo Disney Resort, Urayasu, Chiba, Japonia; Disneyland Paris, Marne-la-Vallée, Franţa şi Parcul Disneyland din Hong Kong, localizat în Insula Lantau. În plus, parcurile şi staţiunile Walt Disney includ linia de croazieră internaţională Disney; Clubul de vacanţă Disney, cuprinzând 10 staţiuni şi având peste 450.000 de membri; Adventures by Disney, experienţa unei vacanţe de grup cu ghid în una dintre cele mai populare destinaţii din lume şi Walt Disney Imagineering care creează şi proiectează toate parcurile, staţiunile şi atracţiile Disney.
Despre General Motors
General Motors Co. (NYSE:GM, TSX: GMM) şi partenerii săi produc autovehicule în 30 de ţări, compania deţinând o poziţie de lider pe cele mai mari şi mai active pieţe auto din lume. Mărcile GM includ Chevrolet şi Cadillac, precum şi Baojun, Buick, GMC, Holden, Isuzu, Jiefang, Opel, Vauxhall şi Wuling. Puteți găsi mai multe informații despre companie și filialele sale, inclusiv OnStar, lider la nivel mondial în domeniul siguranței auto și al serviciilor de securitate și informații la //www.gm.com.
Despre Chevrolet
Înfiinţată în anul 1911 în Detroit, compania Chevrolet şi-a sărbătorit centenarul ca marcă auto internațională cu vânzări anuale de aproximativ 4,25 milioane de autovehicule în peste 140 de ţări. Portofoliul Chevrolet include autovehicule de performanţă legendare precum Corvette şi Camaro; furgonete şi SUV-uri rezistente şi fiabile precum Silverado şi Suburban și autoturisme şi variante crossover premiate precum Sonic, Cruze, Malibu, Equinox şi Traverse. Chevrolet oferă, de asemenea, soluţii „ecologice şi electrice”, precum Cruze Eco şi Volt. Cruze Eco asigură un consum de 42 mpg pe autostradă în timp ce Volt asigură parcurgerea a 35 de mile utilizând bateria, fără să consume carburant şi o autonomie extinsă de 344 de mile. Majoritatea modelor noi Chevrolet prezintă tehnologii de confort, securitate şi siguranţă OnStar, inclusiv sistemul de apelare Hands-Free OnStar, răspuns automat la impact şi un sistem de decelerare a autovehiculului în caz de furt. Puteţi găsi mai multe informaţii referitoare la modelele Chevrolet pe pagina de internet www.chevrolet.com.