Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CokeLive Peninsula 2009 – un eveniment Coca-Cola implementat de Tempo Action

Multă muzică, multă distracţie şi mai ales multă libertate! Aşa poate fi descrisă, în câteva cuvinte, atmosfera de la cea de-a 7-a ediţie a festivalului CokeLive Peninsula. Dezvoltat sub noua platformă de comunicare “Coca-Cola deschide şi savurează fericirea”, evenimentul CokeLive Peninsula  2009 a transformat  Târgu Mureş, timp de 4 zile, între 23 şi 26 iulie, în locul de unde nici un iubitor de muzică bună nu putea să lipsească.
Şi lumea a fost acolo. În cifre, CokeLive Peninsula 2009 arată astfel: peste 70.000 de participanţi, peste 1500 de corturi în camping-ul special amenajat, peste 65 de trupe autohtone şi internaţionale şi peste 42.000 litri de produse din portofoliul Coca-Cola care au potolit setea iubitorilor de muzică bună. 

Pe lângă concerte, publicul a avut parte de foarte multe experienţe non-muzicale precum sporturi extreme, printre care şi bungee jumping, jocuri sau concursuri speciale soldate cu peste 1900 de premii: corturi, telefoane mobile, ceasuri, mingi, tricouri , CD-uri şi DVD-uri.  Pentru a doua oară, strategia de comunicare below the line a  festivalului CokeLive Peninsula a fost dezvoltată şi implementată  de Tempo Action,  prima colaborare a agenţiei cu Coca-Cola pentru acest proiect fiind ediţia CokeLive 2007.
  
“CokeLive e un proiect la care ţinem foarte mult. Cred că orice om care lucrează în BTL îşi doreşte să aibă ocazia să colaboreze pentru un eveniment de o asemenea amploare. Pe de o parte este extrem de solicitant, dar pe de altă parte satisfacţia este imensă pentru că realizezi că a meritat toate eforturile”, declară Nicolae Rotaru, Field Manager Tempo Action.

Echipa “CokeLive Peninsula 2009” :
Mihaela Daminescu – Events Coordinator Coca-Cola HBC Romania
Alexandra Dinescu – Events Coordinator Coca-Cola HBC Romania
Stefan Mocanu – Events Coordinator Coca-Cola HBC Romania
Cristian Linaru – Brand Manager Coca-Cola Romania
Nicolae Rotaru – Field Manager Tempo Action
Vlad Grigore – Jr. Field Account Manager Tempo Action
Simona Vacaru – Field Account Manager Tempo Action
Cristina Marchidan – Logistic Coordinator Tempo Action

Bucuresti, 11.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.