printre minunile planetei noastre
Noua campanie “Minunile planetei noastre” este dezvoltata in parteneriat cu National Geographic Romania si este o preluare a campaniei “Les heros de notre planet” din Belgia (parteneriat WWF&Cartamundi), textele materialelor fiind insa create special pentru Romania.
Campania se deruleaza in magazinele Mega Image in perioada 27 ianuarie-20 aprilie 2011 fiind promovata in OOH, radio, presa si internet.
Pe Terra, viata se prezinta sub o extraordinara diversitatate iar prin intermediul acestei campanii, copiii au acum ocazia sa afle lucururi despre cele mai ciudate, cele mai amuzante, cele mai dragute, cele mai teribile, cele mai vechi, pe scurt, cele mai spectaculoase animale ce traiesc pe planeta noastra.
Mecanismul campaniei este simplu: prin achizitionarea produselor participante, cumparatorii Mega Image intra in posesia cartilor de joc.
Seria “Minunile planetei noastre” contine 162 de carti cu animale din toata lumea, unele dintre acestea fiind parte din arhiva de imagini National Geographic Romania. Cartile de joc au dublu rol: pot fi colectionate intr-un album si in acelasi timp pot fi folosite pentru jucarea unui joc de carti.
Prin acest mecanism simplu, campania capata si conotatii educative, distractive si placute, devenind mai mult decat o colectie, un joc si un important instrument de informare a celor mici.
Rolul acestei campanii este sa ofere consumatorilor loiali inca un motiv sa aleaga brandul Mega Image.
Echipa care a lucrat la campanie:
Din partea Mega Image: Raluca Pavel – Marketing Manager.
Din partea Cohn&Jansen: Alina Tudose – Managing Director & Head of Strategy, Ina Simion – Client Service Director, Arina Stoenica – Account Manager, Alex Negoescu – Grup Creative Director, Cosmin Cucu – Art Director, Nadejda Ghilca – Junior Art Director si Lucian Moisei – DTP.