Cohn&Jansen JWT si Kraft Foods Romania au lansat impreuna campania „Super Invitatia” pentru JACOBS 3in1, care se deruleaza in perioada 22 februarie – 31 martie si care are ca mare premiu o excursie la Amsterdam pentru sase persoane.
Campania reprezinta o continuare la nivel strategic si implicit conceptual a platformei JACOBS 3in1 deja consacrata si sintetizata prin line-ul “Super invitatia”.
Odata cu conturarea platformei de comunicare in jurul “super invitatiei”, JACOBS 3in1 vorbeste cu consecventa despre tineri, prietenie, distractie, reflectand intr-o maniera realista universul consumatorilor.
„JACOBS 3in1 devine prietenul simpatic si mereu inspirat din fiecare gasca de prieteni – el este cel care ofera pretexte pentru discutii, iesiri in oras, idei de vacanta etc. Campania «Super invitatia» imbina beneficiile functionale si cele emotionale ale brandului”, declara Andreea Lupu, Account Director, Cohn&Jansen JWT.
“Pe langa premiile oferite, bazate pe informatii relevante despre consumator, JACOBS 3in1 introduce un nou element de identitate de brand – cana-termos pe care o poti purta cu tine oriunde. Aceasta cana sintetizeaza la nivel grafic cuvinte, sintagme, concepte foarte atractive pentru publicul tinta, intalnite in viata de zi cu zi”, a adaugat ea.
“Impreuna cu Cohn&Jansen JWT, am lucrat la o campanie de impact, ce ofera un premiu care a aprins imaginatia multora – o excursie la Amsterdam. JACOBS 3 in 1 este intotdeauna alaturi de gasca de prieteni si este pretextul pentru discutie, distractie sau calatorii”, a declarat Nicoleta Florescu, Snacking Brand Manager Kraft Foods Romania.
Pentru a participa la promotie, cei care viseaza la o excursie la Amsterdam trebuie sa achizitioneze minim 5 plicuri de JACOBS 3in1 (Classic, Latte sau Intense), in orice combinatie si pe acelasi bon fiscal, in perioada desfasurarii campaniei promotionale.
Pe langa marele premiu, constand intr-o excursie pentru sase persoane la Amsterdam, care va fi acordata prin tragere la sorti , in cadrul promotiei mai sunt disponibile si premii instant constand in cani JACOBS 3in1 si vouchere de cumparaturi Diverta in valoare de 50 RON (cu TVA), care pot fi utilizate pana pe 30 iunie 2011.
Campania este declinata pe TV, radio, OOH, online, in statiile de metrou, campusuri, universitati si in magazine.
Echipa Cohn&Jansen JWT care a lucrat la realizarea campaniei este formata din Viorela Turcu – Copywriter, Adrian Isaia – Art Director, Ilinca Dumitrescu – A/V Production Director si Andreea Lupu – Account Director.
Din partea clientului Kraft Foods Romania, la campanie au lucrat Nicoleta Florescu –Snacking Brand Manager si Theodor Filos –Marketing Trainee Coffee.